fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 88284
    تاریخ انتشار : 7 آذر 1394 13:33
    تعداد بازدید : 804

    در نخستین همایش خدمات پس از فروش عنوان شد:

    ارایه خدمات مناسب به کسب‎ و‎کار بنگاه‎های اقتصادی رونق می‎دهد

    نخستین همایش خدمات پس از فروش با حضور کارشناسان و متخصصان بنگاه های تولیدی و صنعتی در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

    فناوران- معاون سازمان مدیریت صنعتی در نخستین همایش خدمات پس از فروش در مورد مزیت‎های ارایه خدمات پس از فروش گفت: وفاداری مشتریان به محصولات کیفی تنها با ارایه خدمات پس از فروش عملی است؛ ضمن آنکه در بلندمدت سود زیادی نصیب تولیدکنندگان می کند. رامین ناجی زاده افزود: هدف اصلی خدمات پس از فروش متقاعد کردن مشتریان به خرید بیشتر است تا مشتریان وفادار، برای خرید محصولات از تولیدکنندگان تمایل بیشتری داشته باشند.وی اظهارداشت: در خدمات پس از فروش، ایجاد رابطه ماندگار با مشتریان اهمیت زیادی دارد، زیرا در بلندمدت مشتریان منشا خیر و برکت برای نگاه‎های تولیدی و صنعتی هستند.
    معاون سازمان مدیریت صنعتی با بیان اینکه خدمات پس از فروش تعهدی است که شرکت باید برای تامین نیازهای مشتریان ارایه دهند، گفت: این تعهد سبب رونق کسب و کار می شود و منافع زیادی را برای بنگاه های تولیدی دارد.
    ناجی زاده افزود: علاوه بر رونق کسب و کار، ارایه خدمات مناسب پس از فروش به مشتریان عامل اصلی وفاداری مشتریان است؛ در واقع همه مشتریان، به کیفیت خدمات پس از فروش محصولات تولیدی و صنعتی توجه 
    جدی دارند.
    به گفته این مقام مسوول، اگر مشتریان انتقادی به خدمات پس از فروش دارند، بدون شک بر میزان فروش بنگاه‎های صنعتی تاثیر می‎گذارد.
    ناجی زاده گفت: در زنجیره تامین، شرکت می‎تواند نیاز بازار را اعلام و تولید خود را با آن متناسب کند، اما خدمات پس از فروش قابل پیش بینی نیست زیرا مشتریان انتظار دارند خدمات پس از فروش آنان در اسرع وقت انجام شود.وی در پایان گفت: سیاست ما در ارایه خدمات پس از فروش مبتنی بر حمایت و پشتیبانی است و نباید بنگاه‎های تجاری از واحدهای پس از فروش خود انتظار سود داشته باشند، زیرا سود خدمات پس از فروش در بلندمدت عملی می‎شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :