fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 88657
    تاریخ انتشار : 14 آذر 1394 12:51
    تعداد بازدید : 591

    مخابرات به دنبال ارتقای اعتماد مردم است

    معاون راهبرد و توسعه کسب وکارشرکت مخابرات ایران، به اعتماد مردم نسبت به برند این شرکت پرداخت و گفت: مخابرات به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت ارایه خدمات مخابراتی همواره به دنبال حفظ و پایداری این اعتماد است.

    فناوران- ملک جعفریان، رضایت مندی مشتری را از اصلی ترین مولفه های پیشرفت هر سازمان دانست و گفت: هدف راهبردی مخابرات، بکارگیری فناوری های نوین و ارایه خدمات متنوع، با کیفیت و پاسخگویی سریع، برای حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان است.معاون راهبرد و توسعه کسب وکار مدیرعامل، وجود شرکت های FCP(fix communication provider) را برای شرکت مخابرات ایران فرصتی در به کارگیری فناوری های نوین و ارایه خدمات متنوع به مشتریان دانست و گفت: وجود این شرکت ها، فضای رقابت را  وسیع تر می کند. ملک جعفریان به بومی سازی خدمات پرداخت و افزود: شرکت مخابرات ایران با افزایش توانمندی های خود، فناوری های جهانی را رصد کرده و با نیازسنجی هایی که انجام می دهد، نوع خدمات را بومی سازی می کند.  


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :