fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 8874
    تاریخ انتشار : 21 خرداد 1391 3:24
    تعداد بازدید : 334

    مدیریت مخابرات به شش منطقه تقسیم شد

    ساختار و مدل عملیاتی شركت مخابرات ایران به منظور گذار از شرایط سازمانی موجود به ساختار سازمانی مبتنی بر آخرین فناوری ها و بر اساس مدل های استاندارد تعریف و عملیاتی شد.

    روابط عمومی شركت مخابرات ایران- پروژه تغییر ساختار، براساس قرارداد منعقده از خرداد ماه سال 1390 به مدت 9 ماه تعریف و طی 2 فاز توانست برای نخستین بار پس از خصوصی سازی، اجرا شود.

    تدوین چشم‌انداز، ماموریت‌ها، استراتژی، مدل عملیاتی جدید، ساختار سازمانی مشتری محور، اهداف مالی، شرح مشاغل برای تمام عملكردهای مجموعه در سطح یك و دو سازمانی و تدوین فرآیندها از دستاوردهای اجرای این پروژه است.

     براساس این گزارش، ساختار سازمانی جدید كاملا مشتری محور بوده و رسیدن به شركت مخابراتی واحد به عنوان یك شركت خصوصی در سطح كشور با مدیریت در شش ناحیه میسر می‌كند.

     مظفرپور رنجبر، مدیرعامل شركت مخابرات ایران، در مورد تغییر ساختار شركت مخابران ایران گفت: تدوین مدل عملیاتی اداره مخابرات طی یك سال گذشته را یك گام به جلوست و این مدل ساختار را درست می‌كند و اجازه می‌دهد كارهای شركت به خوبی پیش رود، اما گام اصلی، تدوین استراتژی است كه به زودی شروع می‌كنیم.

     

     


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی