fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 88827
    تاریخ انتشار : 16 آذر 1394 11:55
    تعداد بازدید : 763

    ارایه قرارداد SLA برای افزایش رضایت مشتریان

    داوود زارعیان در مورد عدم رضایت مندی برخی مشترکان از سرعت اتصال به اینترنت گفت: درصدد ارایه قرارداد SLA (ضمانت نامه سطح کیفیت سرویس) با مشترکان خانگی هستیم.

    ایلنا- سخنگوی مخابرات با اعلام این مطلب افزود: البته در بحث تامین پهنای باند این دولت است که باید این نیاز را تامین کند و مصوبه ای در این خصوص تصویب شده است که اگر اجرایی شود و دولت SLA را در اختیار شرکت مخابرات قرار دهد، می توان خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارایه داد.
    وی تاکید کرد: در هفته های گذشته مشکلاتی در حوزه پهنای باند وجود داشت و قطعی صورت گرفته است؛ اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد. 
    وی در خصوص خبری مبنی برنظرسنجی مشترکان همراه اول و عدم رضایت اغلب مشترکان از این اپراتور گفت: قطعا این یک نظر سنجی نبود بلکه یک نظر سازی بوده است؛ چراکه وفاداری مشترکان همراه اول ثابت شده است و همراه اول تنها اپراتوری است که ۱۷ میلیون سیم کارت دایمی در اختیار مشترکان قرار داده است؛ برخی دوستان نظرات خود را به عنوان نظرات مردم عنوان می کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :