آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 88846
تاریخ انتشار : 16 آذر 1394 12:21
تعداد بازدید : 910

صعود چین از پله های بازار ابزارهای پوشیدنی

ابزارهای پوشیدنی به سرعت در میان کاربران سراسر دنیا محبوبیت پیدا می کنند و به این ترتیب بازار این محصولات رونق بیشتری می گیرد.


ایتنا- یک فصل بعد از آنکه اپل به عنوان دومین تولیدکننده برتر بازار جهانی ابزارهای پوشیدنی معرفی شد، شرکت چینی شیائومی فصل سوم را توفانی به پایان رساند و خیلی زود به جایگاه سوم این رتبه بندی رسید و رقیب مهمی برای اپل شد. جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی IDC در این مورد نشان می دهد که میزان صادرات جهانی ابزارهای پوشیدنی در فصل سوم سال ۲۰۱۵ به ۲۱میلیون دستگاه رسیده که این میزان در مقایسه با صادرات جهانی ۱/۷ میلیون دستگاهی این بازار در فصل سوم سال گذشته میلادی، رشد سالانه ۶/۱۹۷ درصدی را به ثبت رسانده است. رامون لیامس، یکی از کارشناسان و تحلیلگران IDC در این مورد می گوید: بازار ابزارهای پوشیدنی در ابتدا رقابت را میان شرکت های تولیدکننده برتر نزدیک تر کرد و سپس تولیدکنندگان چینی به سرعت خودشان را به این بازار رساندند تا سهم بیشتری از این بازار را در اختیار بگیرند. این تولیدکنندگان چینی با سرعت زیادی توانسته اند سهم قابل توجهی از این بازار داغ و پررونق را به خودشان اختصاص بدهند. این تولیدکنندگان با عرضه محصولاتی با قابلیت های متنوع و البته ارزان قیمت خیلی زود دل کاربران و خریداران را به دست آورده اند. ساعت های هوشمند طرفداران بیشتری در این بازار داشته و به همین دلیل فروش بیشتری هم دارند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :