آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 89839
تاریخ انتشار : 1 دی 1394 15:20
تعداد بازدید : 868

بانک آینده تندیس رضایت مندی مشتری گرفت

بانک آینده در نخستین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه که از سوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، موفق به دریافت تندیس رضایت مندی مشتری شد.

فناوران- هدف از این جشنواره که روز یکشنبه، ۲۹ آذرماه سال جاری و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، تبیین رعایت حقوق مصرف کنندگان در حوزه بانک و بیمه عنوان  شد. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :