fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 90951
    تاریخ انتشار : 19 دی 1394 11:47
    تعداد بازدید : 680

    هوواوی مراکز مستقیم خدمات در ایران ایجاد می کند

    شرکت هواوی در فصل اول سال 2016 میلادی مراکز ارایه سرویس و خدمات پس از فروش مستقیم خود را به منظور ارایه خدمات با کیفیت برای محصولات گوشی هوشمند و تبلت در ایران راه اندازی می کند.

    فناوران- شرکت هوواوی در مراسمی که چهارشنبه شب گذشته برگزار شد، سرویس خدمات پس از فروش خود را معرفی کرد. در این مراسم، تریسی، از مدیران ارشد هوواوی اعلام کرد: هوواوی فقط درصدد تولید محصول نیست، بلکه به خدمات پس از فروش نیز فکر می کند و معتقد است تا زمانی که مشتری از این محصول استفاده می کند، شرکت تولیدکننده موظف به ارایه سرویس و خدمات است. بنابراین هوواوی در راستای یکپارچه سازی سطح ارایه خدمات پس از فروش در سراسر کشور، بهبود سرعت ارایه انواع خدمات و تسهیل دسترسی مشتریان به مراکز خدمات پس از فروش در بیش از 16 شهر اصلی ایران، مراکز مستقیم خدمات پس از فروش خود را راه اندازی می کند، همچنین حدود هزار دفتر مجاز نمایندگی، عملیات دریافت و تحویل کالا را انجام خواهند داد. 
    به گفته وی، به این ترتیب سرعت ارایه خدمات بالا می رود و ظرف سه روز دستگاه به مشتری تحویل داده می شود.
    حمید شاهرخی نیا ، مدیر سرویس هوواوی در ایران نیز اعلام کرد: از این پس مشتریان برای اطمینان از اصل بودن گارانتی و دریافت اطلاعات مربوط به مدت گارانتی دستگاه خود می توانند از طریق سامانه پیامکی شماره IMEI دستگاه خود را وارد کنند و از اصل بودن کالا و گارانتی “هوواوی سرویس” مطلع شوند. همچنین کاربران می توانند جهت آگاهی از محل استقرار نمایندگی های “هواوی سرویس”  در سراسر کشور یا کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات پس از فروش با مرکز تماس اختصاصی مشتریان هواوی تماس حاصل کنند. 
    همچنین رضا آقایی نیا، مدیر هوواوی در ایران گفت: هواوی سرویس به منظور دسترسی به سطح بالاتری از رضایتمندی مشتریان، مدت زمان ارایه خدمات گارانتی محصولات را بهبود بخشیده است. بر این اساس شرایط گارانتی و هزینه دستمزد ارایه خدمات به محصولات خارج از گارانتی نیز در سراسر کشور یکپارچه خواهد شد. به گفته آقایی نیا، هزینه خدمات پس فروش توسط تولیدکننده پرداخت شده و ارایه خدمات پس از فروش نباید در اختیار واردکننده باشد و وظیفه تولیدکننده است تا خدمات ارایه کند. بنابراین درصددیم تا سرویس هماهنگی و متفاوتی به مصرف کننده ارایه کنیم. 
    بر اساس این گزارش، کالاهای هوواوی از این پس با 18 ماه خدمات پس از فروش و دو هفته گارانتی تعویض به بازار ایران عرضه می شوند. از سوی دیگر آن دسته از گوشی های هوواوی که دارای باتری های جداشونده هستند دارای 6 ماه گارانتی تعویض باتری خواهند بود. 
    حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز "هوآوی سرویس" در ایران فقط 3 روز کاری است. همچنین در صورتی که کالای مشتری مشمول شرایط تعویض هوواوی سرویس باشد، بعد از دریافت کالای معیوب تا 48 ساعت گوشی یا تبلت به در منزل مشتری به صورت رایگان ارسال خواهد شد. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :