آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 9161
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1391 3:5
تعداد بازدید : 1510

مخابرات تهران امور مشترکانش را به « خدمات اول TCT » سپرد

شرکت مخابرات استان تهران به منظور افزایش کیفیت تمامی خدمات قابل ارایه در مراکز مشترکان این استان، طی قراردادی با شرکت خدمات اول TCT تمامی امور مربوطه را به این شرکت واگذار کرد.

فناوران - ناصر قدیر کاشانی، مدیرعامل گروه خدمات اول دیروز در نشستی خبری با اعلام این خبر گفت: از این پس تمامی خدمات ارتباطی از جمله فروش تلفن ثابت، ADSL و پهنای باند شامل فروش مودم و تجهیزات نصب و نگهداری و پشتیبانی فنی، خدمات مشترکان همراه اول، فروش نصب و پشتیبانی فنی IPTV توسط خدمات اول TCT انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه فروش سیم‌کارت و کارت شارژ، فروش باندلینگ، فروش تلفن‌های رند 4-5 و 8 رقمی، خدمات بانکی، خدمات بیمه‌ای، نیز در این مرکز انجام می‌شود، گفت: فروش گوشی تلفن، موبایل، کامپیوتر و تجهیزات مرتبط، خدمات شرکت‌های زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران، چاپ، پاکت گذاری تبلیغات و توزیع قبوض، خدمات ارزش افزوده (VAS)-تبلیغات فضاهای موجود مخابراتی، بازاریابی، سرمایه‌گذاری و توسعه خدمات و تمامی خدمات قابل ارایه در مراکز مشترکان مخابرات استان تهران  و تلفن‌های 190، 1899، 2828 و 3838 توسط خدمات اول TCT انجام خواهد شد.
وی افزود: تجارب مفید و ارزشمند خدمات اول در ارایه خدمات به مشترکان همراه اول با نوآوری و خلاقیت همراه بوده که سبب جلب رضایت مشترکان، مدیران و صاحبان سهام شده است.
مدیرعامل گروه خدمات اول بیان کرد: تمامی خدمات مخابرات استان تهران در مراکز مخابراتی نیز توسط خدمات اول ارایه می‌شود.
وی با اعلام این خبر که یکی از برنامه‌های خدمات اول TCT ارایه اکثر خدمات فوق‌الذکر به صورت غیرحضوری و از طریق پیک موتوری در آدرس مورد تقاضای مشترکان و متقاضیان است، ادامه داد: برای ارایه این گونه خدمات ویژه، مشترکان و متقاضیان برای دریافت خدمات مورد نیاز خود هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی نخواهند داشت.
تحولی بزرگ در عرصه ارایه خدمات
مدیرعامل گروه خدمات اول، سرعت عمل در ارایه خدمات و حذف موانع غیرضروری و روال طولانی مدت اداری و دولتی را که موجب سهولت دسترسی مشترکان و متقاضیان به خدمات مورد نیاز مي‌شود، بزرگ‌ترین تفاوت قابل مشاهده ظرف ماه آینده در 120 شعبه شرکت خدمات اول در شهر تهران و البرز برشمرد و گفت : تغییرات انجام شده توسط خدمات اول TCT به عنوان بخش خصوصی موجب تحولی عظیم در صنعت مخابرات کشور در سال 1391 خواهد بود که طی سالیان اخیر بی نظیر به نظر می‌رسد.
وی در ادامه افزود: با حذف تمامی پیمانکاران مراکز مخابراتی، از ابتدای خرداد ماه تمامی پرسنل به تعداد تقریبی یکهزار 260 نفر با خدمات اول TCT قرارداد منعقد كرده‌اند و حقوق خردادماه خود را از طریق بانک انصار از خدمات اول TCT دریافت می‌كنند.
قدیرکاشانی افزود: برای احترام مضاعف به مشترکان و متقاضیان و پرسنل شاغل، تمامی مراکز مخابراتی که نیاز به تغییر دکوراسیون دارند؛ بازسازی و یا نوسازی شده و این در حالی است که در حال حاضر سه مرکز شیخ فضل ا... واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی و مرکز کلانتری واقع در خیابان گاندی و مرکز قدس واقع در خیابان امیرآباد با بازسازی کامل، آماده بهره‌برداری است.
 مراکز امور مشتریان از بدنه مخابرات جدا می‌شوند
وی با اعلام این که از این پس 120 مرکز مخابراتی استان تهران (شامل تهران و البرز) از بدنه مدیریتی مخابرات جدا شده و با حضور مدیر جدید به نمایندگی از خدمات اول TCT مدیریت و هدایت خواهند شد؛ گفت: از این تاریخ به بعد مراکز مخابراتی به عنوان شعبه خدمات اول TCT مشغول به فعالیت خواهند بود؛ به عنوان مثال واحد امور مشترکان مرکز مخابراتی شیخ فضل الله نوری تبدیل به شرکت خدمات اول TCT شعبه شهید شیخ فضل‌الله نوری خواهد شد.
مدیرعامل گروه خدمات اول یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خدمات اول TCT برطرف كردن مشکلات و موارد موجود پرسنل شاغل در شعب خدمات اول TCT دانست و افزود: در این راستا طی برگزاری سه همایش در تهران و البرز ظرف هفته گذشته، تمامی پرسنل در خصوص سیاست‌های اجرایی شرکت و اهداف مورد نظر توجیه شده و مطالب آنان نیز برای پیگیری دقیق به صورت مکتوب دریافت شده که در سریع‌ترین زمان ممکن به موارد مطرح شده ترتیب اثر داده خواهد شد.
حقوق کارکنان افزایش می‌یابد
وی گفت: ضمنا با ارتباط نزدیک میان مدیرعامل و پرسنل خدمات اول TCT، به سرعت تمامی پرسنل با اهداف شرکت همسو شده و ارایه خدمات به مشترکان و متقاضیان در بالاترین سطح کیفیت و کمیت انجام خواهد شد. همچنین از این تاریخ به بعد پرسنل بعد از طی دوره‌های آموزش تخصصی در خصوص ارایه هر یک از خدمات، حقوق خود را علاوه بر مبلغ دریافتی قبلی به صورت پورسانتی و براساس میزان کیفیت و کمیت خدمات ارایه شده به مشترکان و متقاضیان دریافت خواهند كرد که این نکته، سبب افزایش میزان بهره‌وری شرکت و افزایش حقوق دریافتی پرسنل خواهد شد. با تغییر نظام ساعت مزدی به کارمزدی و حاکم بودن اصل شایسته سالاری برای پرسنل به زودی تغییرات قابل توجهی را در بخش ارایه خدمات مخابراتی شاهد خواهیم بود.
 تعدیل نیرو نداریم، نیروی جدید هم جذب می‌کنیم
قدیر کاشانی عنوان کرد: مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران تاکید ویژه‌ای به حفظ اشتغال پرسنل دارد که در صورت همکاری پرسنل در راه رسیدن به اهداف خدمات اول TCT، هیچ‌گونه تعدیل نیرویی نخواهیم داشت و با توجه به ظرفیت موجود حتی امکان اشتغال‌زایی برای بیش از هزار نفر از جوانان جویای کار نیز در مجموعه خدمات اول TCT میسر خواهد بود.
سرمایه‌گذاری روی ایده‌های جدید
وی شماره 8787 را به عنوان تلفن دفتر مرکزی و سایت WWW.TCT1.IR را به عنوان سایت اطلاع ‌رسانی خدمات اول TCT و محل دفتر مرکزی را میدان هفت تیر- خ شهید لطفی - پلاک 66 معرفی كرد و گفت: خدمات اول TCT آمادگی خرید - مشارکت و هرگونه همکاری در زمینه طرح‌های تجاری و درآمدزا که قابل ارایه در مراکز مخابراتی باشد را از صاحب نظران و متفکرین اقتصادی دارد و از همه کارشناسانی که تمایل به همکاری در مجموعه خدمات اول TCT به صورت تخصصی و با ارایه طرح و ایده دارند، رسما دعوت به همکاری می‌كند.
مدیرعامل گروه خدمات اول ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد برنامه‌های قابل توجه بازاریابی و تبلیغات گسترده برای خدمات قابل ارایه خواهیم بود و تصمیم داریم همگام با تکنولوژی روز دنیا امکان استفاده مشترکان و متقاضیان را از آخرین دستاوردهای ارتباطی و مخابراتی و سرویس‌های ارزش افزوده فراهم کنیم تا مشترکان و متقاضیان تفاوت‌های ایجاد شده را به وضوح مشاهده كنند.
 آماده‌ همکاری با بنگاه‌های تجاری
وی افزود: خدمات اول TCT با دارا بودن 120 شعبه با متوسط متراژ 200 متر در بهترین نقاط تجاری و اداری و به عنوان بزرگ‌ترین شبکه بخش خصوصی در سطح استان تهران و البرز آمادگی خود را برای ارایه خدمات به مشتریان، مشترکان و متقاضیان و مراجعان وزارتخانه‌ها، تمامی سازمان‌ها، نهادها برندهای تجاری و ارگان‌های مختلف برای سهولت دسترسی آحاد همشهریان به خدمات مورد نیاز اعلام می‌كند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :