آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 9282
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1391 3:53
تعداد بازدید : 2452

سیستم پیامکی بانک صادرات ارتقا یافت

بانک صادرات ایران به منظور جلب رضایت مشتریان، افزایش رفاه و آسایش آنها ، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و تسریع در اطلاع رسانی درخصوص تراکنش های مالی به آنها، سامانه ارسال آنی صورت حساب از طریق پیامک را ارتقا داد.

بینا - براین اساس مشتریان این بانک می‌توانند به منظور اطلاع از تراکنش‌های مالی صورت گرفته از طریق تلفن‌همراه، ضمن تکمیل فرم مربوطه درشعب افتتاح‌کننده حساب و اعلام شماره تلفن همراه خود، از خدمت دریافت صورتحساب آنی برخوردار شوند. از این پس مشتریان می‌توانند تقاضای خود را از طریق شعب به صورت  Online به بانک اعلام و درکمتر از 48 ساعت از مزایای این خدمت بهره‌مند شوند. گفتنی است، بانک صادرات ایران  به منظور پاسخگویی و ارایه مشاوره درخصوص خدمات بانکی مرکز صدای سپهر را با شماره (09602) راه اندازی کرده است. براین اساس مشتریان می‌توانند ضمن تماس با این شماره پاسخ سوالات بانکی خود را دریافت، از مشاوره کارشناسان برخوردار و از خدمات بانکی نظیر تلفن بانک، پرداخت قبوض و غیره بهره‌مند شوند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :