fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 95080
    تاریخ انتشار : 26 بهمن 1394 11:26
    تعداد بازدید : 794

    از سوی سازمان توسعه تجارت صورت می‌گیرد

    انطباق شبکه حمل و نقل با اهداف بازرگانی

    مینا مهرنوش، معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر اهمیت توسعه حمل و نقل جهت توسعه صادرات کشور، گفت: یکی از عواملی که به کسب بازارهای هدف و کاهش هزینه‎های تمام شده کمک می کند بحث توسعه حمل و نقل کالا است؛ به طوری که اغلب کالاهای ما به علت بالا بودن هزینه‎های تمام شده که بخش قابل ملاحظه‎ای از آن مربوط به حوزه حمل و نقل است، در بازار های جهانی رقابتی نیست.

    وی با بیان اینکه در انتخاب کشورهای هدف صادراتی باید به شرایط اقتصادی، سیاسی، تکنولوژیک و زیرساختی کشورها توجه داشت، گفت: سه رکن اساسی در انتخاب و تنظیم روابط وجود دارد که شامل شرایط بازارهای هدف، مزیت های داخل کشور و نحوه ورود به بازار وجود دارد که از ترکیب این سه رکن می توان به بهترین ساختار برای ارتباطات به آینده بین‎المللی دست پیدا کرد. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :