fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 95083
    تاریخ انتشار : 26 بهمن 1394 11:37
    تعداد بازدید : 864

    باشگاه مشتریان «هماهنگ» 60 هزار نفره شد

    باشگاه مشتریان هماهنگ که با نام هماهنگ پلاس فعالیت خود را از دو سال پیش آغاز کرده، در مراسمی، رسیدن اعضایش به ۶۰ هزار را جشن گرفت و دستاوردهایش را معرفی کرد.

    فناوران- در مراسم شرکت هماهنگ، کیوان مشاهری فرد، قائم مقام مدیرعامل این شرکت، اعلام کرد که هماهنگ یکی از چندین شرکتی است که در زمینه ارائه خدمات از طریق باشگاه مشتریان فعالیت می کند.
    به گفته وی، هماهنگ قصد دارد با رویکرد متفاوت با مشتری ارتباط برقرار کند؛ نوعی ارتباط ساده و تنگاتنگ که مشتری حس کند حتی پس از خرید تنها نیست و امکان پشتیبانی از سوی فروشنده را دارد.
    وی اقدام شرکت هماهنگ برای راه اندازی باشگاه مشتریان هماهنگ پلاس را، راضی نگه داشتن مشتری اعلام کرد و گفت: کار باشگاه مشتریان فقط رفع ایراد نیست و با تعقیب رفتار مشتری، قصد دارد رضایت همه خریداران را جلب کند و خدماتی ارایه دهد که نه تنها مشتریان قدیمی را نگه دارد، بلکه باعث جذب مشتریان بیشتر شود.
    در ادامه حمید اصغری، مدیر مارکتینگ شرکت هماهنگ به پیشینه فعالیت شرکت هماهنگ پرداخت و گفت: هماهنگ با راه اندازی کمپین های متعدد قصد دارد مشتریان را جذب و آنها را تشویق به معرفی سرویس های باشگاه مشتریان به دیگران 
    کنند.
    ین در حالی است که ساختار این باشگاه همانند باشگاه های مشتریان مطرح بین المللی از ساختاری مستحکم و به روز برخوردار بوده تا جایی که گروه برنامه نویسی به طراحی و تولید اپلیکیشنی درون سازمانی برای این باشگاه مبادرت ورزیده که اطلاعات مشتریان را ثبت کرده و امکانات فراوانی به لحاظ جامعه آماری برای باشگاه به ارمغان می آورد.
    در ادامه شهبازی به عنوان سرپرست باشگاه مشتریان  هماهنگ پلاس به ارایه توضیحاتی در خصوص کمپین شصت هزارمین عضو باشگاه مشتریان پرداخت و این مشتری خوش شانس که برنده یک دستگاه ساعت هوشمند Samsung Gear S2 شده را معرفی کرد. 
    همچنین به ۱۰ عضو باشگاه مشتریان که به سوالات پرسشنامه پاسخ داده بودند به قید قرعه یک پک شامل پاور بانک، هدفون و یک سیم کارت ایرانسل اهدا شد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :