fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 9589
    تاریخ انتشار : 7 تیر 1391 12:29
    تعداد بازدید : 1025

    راه اندازی پيشخوان مجازی بانک تات

    بانک تات اقدام به راه اندازی پيشخوان مجازی تات کرد اين خدمت که برای نخستين بار در کشور عرضه می شود، تمامی خدمات قابل ارایه در شعب بانک را در منزل يا محل کار مشتريان ارایه می دهد.

    بینا- تاکنون خدمات بانکداری اينترنتی يا بانکداری مجازی در بانک‌های کشور ارایه می‌شد. اما به منظور انجام برخی فعاليت‌ها همچون واريز و برداشت وجه نقد، تحويل دسته چک يا کارت بانکی نياز به حضور مشتريان در محل شعبه بود. بانک تات درکنار ارایه خدمات اينترنت بانک و بانکداری مجازی به مردم و مشتریان ، با شناخت نياز آن دسته از مشتريان که برای وقت خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری دارند، پيشخوان مجازی تات را راه‌اندازی شد. با اين خدمت عملا پيشخوان شعبه به محل مورد نظر مشتری منتقل می‌شود و مشتری درخواست‌های خود را بر روی سايت اين سامانه (به نشانی www.tatplus.ir ) به صورت اينترنتی ارایه می‌کند و مامور سيار بانک با مراجعه به محل مورد نظر وی که قبلا آدرس آن را اعلام کرده است، با رعايت تمامی قوانين و مقرراتی که کاربران شعبه رعايت می‌کنند و مشاهده کارت ملی و تطبيق امضا، اقدام به ارایه خدمت می‌کنند.
    یکی از ویژگی‌های مهم اين خدمت نوین، این است که مشتريان پس از سفارش خدمت بر روی سايت پيشخوان مجازی تات، از تمامی مراحل اقدام، هم از روی سايت و هم از طريق پيامک و پست الکترونيکی آگاه شده و عکس و مشخصات مامور سيار بانک را نيز مشاهده می کنند و اين سايت کد امنيتی در اختيار آنها قرار می‌دهد که مامور سيار، هنگام ارایه خدمت موظف به اعلام کد امنيتی است.
    در حال حاضر خدمات برداشت نقدی، واریز نقدی، صدور و تحویل دسته چک، صدور و تحویل رمز مجدد محصولات کارت، صدور و تحویل کارت مجدد، صدور و تحویل کارت هدیه، برداشت نقدی با چک، درخواست صورت حساب، صدور و وصول چک رمزدار، صدور و تحویل چک رمزدار، پذیرش چک رمزدار در وجه شعبه مرکزی، مدیریت حساب و کارت نقدی، صدور اولیه کارت نقدی، رفع مغایرت شتابی در پيشخوان مجازی تات ارایه می شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :