fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 9594
    تاریخ انتشار : 7 تیر 1391 12:37
    تعداد بازدید : 430

    تاثیر مثبت رسانه های اجتماعی در محیط کار

    نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که رسانه های اجتماعی تاثیر مثبتی بر محیط های کاری دارند.

    ایسنا- این بررسی که توسط موسسه مطالعاتی دلویت انجام شده، نشان می‌دهد که 45 درصد از مدیران عامل شرکت‌ها معتقدند که رسانه‌های اجتماعی بر فرهنگ کاری در محیط کار تاثیر خوبی می‌گذارند. این در حالی است که از میان کارمندان شرکت کننده در نظرسنجی تنها 27 درصد به تاثیر مثبت رسانه‌های اجتماعی در محیط کار اعتقاد داشتند. به اعتقاد مدیران، رسانه‌های اجتماعی به مدیران اجازه می‌دهند تا شفافیت بیشتری داشته باشند، ارتباط بهتری با همکاران‌شان ایجاد کنند و فرهنگ شرکت را بسازند. طبق این بررسی، اگرچه مدیران بر استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای ساختن فرهنگ یک شرکت تاکید می‌کنند اما این امر نمی‌تواند جایگزین حضور خود مدیر و ارتباط مستقیم با کارمندان شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :