آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 97067
تاریخ انتشار : 15 فروردین 1395 11:25
تعداد بازدید : 608

کارنامه ضعیف خودپردازها در ایام نوروز

مردم می گویند عابربانک های خالی از وجه نقد در نوروز به ویژه در شهرستان ها از دغدغه های آنها بوده تا جایی که در مواردی مجبور شده اند برای دریافت پول مورد نیاز خود به چندین خودپرداز سر بزنند.

مهر - یکی از مهم ترین نیازهای مردم در ایام نوروز و تعطیلات دریافت خدمات بانکی است، اما با وجود وعده های متعدد بانک ها مبنی بر ارایه سرویس های مناسب و خدمات رسانی به موقع، این قول ها باز هم محقق نشد و در بسیاری از موارد مسافران نوروزی نتوانستند خدمات مناسبی را از شبکه بانکی کشور دریافت کنند.
این در حالی است که شبکه بانکی کشور در واپسین روزهای سال گذشته خبر از آمادگی بانک ها برای ارایه خدمات نوروزی به مردم می دادند. همچنین بانک مرکزی نیز در همان ایام از بانک ها درخواست کرده بود سرویس های مورد نیاز مردم را به موقع ارایه کند.
یکی از نیازهای اساسی مردم در ایام نوروز و به ویژه در روزهای تعطیل سال پُر بودن دستگاه های خودپرداز بانکی از اسکناس است. گرچه این برنامه و خدمت بانکی در شهرهای بزرگ مانند تهران بهتر از سایر شهرها صورت می گیرد، اما بررسی ها نشان می دهد شهرهای کوچک فاقد چنین خدمات رسانی به موقع بودند و بانک ها رسیدگی مناسبی به نیازهای مشتریان در شهرستان ها نداشته اند و حجم بیشتر خدمات خود را در تهران متمرکز کرده بودند.
با وجود اینکه مهم ترین دلیل مراجعه مردم در مسافرت ها و ایام نوروز دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز بانکی است، اما مشاهدات و بررسی های میدانی از وضعیت ارایه خدمات بانکی و پُر کردن دستگاه های خودپرداز از اسکناس در ایام تعطیلات که یکی از ابتدایی ترین و بدیهی ترین خدمات مورد نیاز مردم است، حاکی از این بود که بانک ها نتوانستند چندان به این نیاز ابتدایی مردم پاسخ مثبت دهند و در اکثر موارد دستگاه های عابربانک به ویژه در شهرستان ها خالی از اسکناس بودند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :