آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 97718
تاریخ انتشار : 24 فروردین 1395 10:24
تعداد بازدید : 678

احراز رتبه برتر در دستور کار شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور اول منطقه ای جایگاه خاص برای ارزیابی قایل است و احراز رتبه برتر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

فناوران- اسدا... دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران، که در آیین آغاز ارزیابی عملکرد  این شرکت توسط سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی بر اساس الگوی ارزیابی CRA و تعیین اپراتور برتر سخن می گفت، با تشریح استراتژی های تدوین شده شرکت بر مبنای اهداف تعیین شده، تعامل با رگولاتوری را به عنوان مرجع ارزشیابی و نظارت بر حوزه ارتباطات، یکی از اصول و اهداف مشخص مجموعه مخابرات در سراسر کشور دانست.دهناد گفت: ارزیابی ها علاوه بر تلاش در جهت شناسائی نقاط قوت و انتقال تجربیات موفق، باید موجب شناخت نواقص نیز شود، یعنی مواردی که کوتاهی افراد نیست، اما کوتاهی و قصور سازمانی بوده نیز مشخص و رفع شود.
وی ضمن تاکید بر جهت گیری مصلحانه، مشفقانه و بدون حب و بغض در ارزیابی ها، افزود: تمام شرکت های مخابرات استانی موظف شده اند تا همکاری کاملی با ارزیابان در زمینه ارزیابی نتایج و توانمندسازها داشته باشند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :