fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 97784
    تاریخ انتشار : 25 فروردین 1395 10:19
    تعداد بازدید : 824

    روبات انسان نمای فروشنده هیتاچی

    شرکت هیتاچی از تازه ترین روبات انسان نمای خدمات رسان به مشتری خود رونمایی کرده است.

    ایسنا- روبات EMIEW3 که برای شناسایی و کمک رسانی به مشتریان نیازمند راهنمایی و کمک طراحی شده، می تواند اطلاعات فروش را به سایر روبات ها منتقل کرده و حتی در صورت افتادن در شرایط شلوغی فروشگاه دوباره سر پا بایستد. لید مهارت های ارتقایافته EMIEW3، طبیعت فعال آن است که از یک سیستم پردازش هوشمند کنترل از راه دور ناشی می شود. با اتصال دانش این روبات از الگوهای حرکت انسانی با دوربین های شبکه که برای شناسایی محیط استفاده می شوند، روبات می تواند مشتریانی را که نیازمند پشتیبانی هستند، شناسایی کرده و بطور خودکار به کمک آنها برود. زمانی که این روبات ها به مشتریان نزدیک می شوند، از فناوری پردازش هوشمند صدا و زبان استفاده کرده و از تحلیل جهت افقی و عمودی برای تمرکز کارآمد بر سمتی که صدا از طرف آن می آید، بهره می گیرند. این کار به شناسایی و ترجمه صداها در محیط های شلوغ و پر سر و صدا کمک می کند. اگر یک روبات محصولی را به فروش برساند یا نیاز به افزایش سوالات مشتری باشد، جدیدترین نسل نرم افزار هیتاچی به روبات های فروشنده اجازه خواهد داد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :