fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 98820
    تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1395 11:13
    تعداد بازدید : 524

    دریافت اینترنتی شکایات کارکنان و مشتریان زیرساخت

    شرکت ارتباطات زیرساخت شکایات کارکنان و مشتریان را از طریق سایت دریافت می کند.

    فناوران- اداره کل ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی دریافت شکایات مشتریان این شرکت را ازطریق سایت شرکت ارتباطات زیرساختTic.ir دارد.
    اسدا...همتی  مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این شرکت در ادامه افزود: همچنین امکان دریافت انتقادات وشکایات از طریق نمابر 88463675 و یا به صورت حضوری  نیز فراهم شده است .همتی تصریح کرد : علاوه براین لینک سایت سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد و همچنین لینک سایت سازمان بازرسی کل کشور، روی سایت شرکت ارتباطات زیرساخت قرار دارد و هموطنان می توانند از این طریق نیز شکایات ویا درخواست خود را مطرح و پیگیری کنند.وی افزود: سعی ما بر این است که در اسرع وقت به شکایات دریافتی رسیدگی و نتایج را به افراد اعلام کنیم اما اگراین شکایت زمان بر بود، در پاسخ به پیگیری آنان مراحل پیشرفت کاررابه افراد گزارش می دهیم تا به آنان اطمینان دهیم که مشکل آنان درحال پیگیری است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :