fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 64266
    تاریخ انتشار : 15 آذر 1393 12:11
    تعداد بازدید : 953

    فیس بوک برای کسب وکارها پولی می شود

    فیس بوک به تازگی سیاست های مربوط به حفظ حریم شخصی کاربران و قوانین کلی خود را به روز کرده است و اگرچه برخی از تغییرات لحاظ شده در آن بسیار قابل ملاحظه به نظر می رسد، برخی دیگر از آنها مشکلات فراوانی برای کارآفرینان به وجود آورده است.

    ایتنا- صاحبان کسب وکارهای کوچک که هواداران فراوانی در فیس بوک دارند به این نتیجه رسیده اند که اگر هزینه های مشخص برای ارتقا وضعیت خود را به فیس بوک پرداخت نکنند، هیچ اهمیتی ندارد که چه تعداد هوادار داشته باشند.
    به طور معمول صاحبان کسب وکارها یک پیام جدید را برای جذب تعداد بیشتر مشتریان منتشر می کنند و تمایلی به حضور بیشتر افرادی ندارند که فقط از شکل ظاهری صفحه آنها خوششان آمده است. با این وجود، بر اساس قوانین جدیدی که فیس بوک تعریف کرده است هزاران هوادار در صفحات مربوط به کسب وکارها و شرکت ها هرگز پیام جدید منتشر شده در صفحه مربوطه را مشاهده نخواهند کرد؛ مگر آنکه شرکت مورد نظر به فیس بوک هزینه هایی را پرداخت کرده باشد.
    سازمان هایی که به دنبال بازاریابی رایگان در فیس بوک هستند با تصمیمات جدیدی که در این شبکه اجتماعی بزرگ گرفته شده است دچار مشکل می شوند و باید هرچه سریع تر به دنبال راه چاره باشند.



    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :