fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 94476
    تاریخ انتشار : 17 بهمن 1394 13:20
    تعداد بازدید : 857

    فن آوری و ابزار جدید

    آوردن فن آوری و ابزار جدید به سازمان و شرکت مان موجب فروش بیشتر، افزایش تولید و کمک به تصمیم گیری بهتر و سریع تر می شود. اما اغلب پذیرش فن آوری و ابزار جدید توسط کارمندان چالش برانگیز است. بنابراین نخست، در مورد وضعیت جدید با آنها صحبت می کنیم. دیدگاه خودمان را درمورد فن آوری و ابزار جدید و اینکه قرار است چه کاری انجام دهد را بیان می کنیم.

     به کارمندان مان کمک می کنیم تا مزایای آنها را درک کنند.  آیا فن آوری و ابزار جدید به کارمندان بخش فروش کمک می کنند تا مظنه ها را سریع تر به دست آورند؟ آیا آنها بهره وری را افزایش و کار کردن درآخر هفته ها و تعطیلات را کاهش می دهند؟ بهترین استدلال برای یک فن آوری جدید این است که زندگی مان را بهتر می کند. بنابراین پس از اینکه از منافع آنها برایشان گفتیم، می توانیم بر آموزش تمرکز کنیم. اما معمولا ما می خواهیم یک مدل آموزش داشته باشیم. ممکن است درمیان کارمندان مان اشخاصی باشند که می خواهند آنلاین آموزش ببینند. این در حالی است که شاید عده ای از آنها نیاز به این داشته باشند که با آنها فردی کار شده و مثال های بیشتری برایشان زده شود. پس با محبت به  کارکنان مان نشان دهیم که خودمان را برای این چالش ها آماده کرده ایم و برای آموزش فن آوری و ابزارهای جدید وقت کافی در نظر گرفته ایم.
     منبع: هاروارد بیزینس ریویو
    www .hbr.org


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی