fanavaran
آخرین اخبار
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 73386

تهیه شناسنامه خدمات الکترونیکی در دستگاه های گیلان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از تهیه شناسنامه خدمات قابل ارایه به صورت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی این استان خبر داد.

 خبرگزاری فارس- سیروس رضایتی روز دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک در شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به تهیه شناسنامه خدمات قابل ارائه به صورت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی گیلان گفت: 100 دستگاه در حال تامین تجهیزات مورد نیاز برای ارایه خدمات دولت الکترونیکی در استان هستند.
رضایتی اجرای دولت الکترونیکی را با هدف چابک سازی، کاهش زمان و هزینه خدمات اداری خواند و تصریح کرد: شفاف سازی و مبارزه با فساد اداری از جمله اهداف اجرای دولت الکترونیکی است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با تاکید بر سامانه رسیدگی به شکایت های الکترونیکی بیان کرد: اتصال تمام دستگاه های اجرایی و کسب و کار وابسته به شبکه ملی اطلاعات از برنامه ها و اقدام های اجرایی توسعه دولت الکترونیکی است.
وی همچنین خواستار تدوین و اجرای نظام پایش شاخص های توسعه ای فاوا در ابعاد ملی، منطقه ای و بین المللی شد و گفت: تعرفه گذاری خدمات الکترونیکی دستگاه ها و ایجاد سازوکار اپراتوری خدمات الکترونیکی از جمله اقدام های اجرایی توسعه دولت الکترونیکی است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از ارایه خدمات اینترنت پر سرعت در 880 روستای گیلان خبر داد و اظهار کرد: تا پایان امسال 500 روستای استان از اینترنت پر سرعت بهره مند می شوند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :