fanavaran
آخرین اخبار
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 79410
تاریخ انتشار : 4 مرداد 1394 12:30

اهدای تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول

در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، از میان روابط عمومی های برتر كشور، روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی و تندیس زرین دریافت كرد.

فناوران- به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عمومی های برتر كشور با اهدا تندیس و نشان ویژه تقدیر به عمل آمد.
در این همایش كه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر كشور بر اساس مدل تعالی EFQM، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین  (كسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰)  و بلورین (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند. روابط عمومی همراه اول كه در ارزیابی های صورت گرفته ۷۴۵ امتیاز كسب كرده بود، ضمن معرفی به عنوان  روابط عمومی سرآمد، تندیس زرین و نشان تعالی پنج ستاره دریافت كرد.
در این مراسم هوشمند سفیدی دبیر چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، طی سخنانی با بیان اینکه بسیاری مسایل از طریق روابط عمومی حل می شود، گفت: روابط عمومی سرآمد، پیوسته برای بهبود و تعالی خود، تلاش و برنامه راهبردی سازمان را تدوین می کند، استقلال عمل دارد و با تعهد قدم در مسیر سرآمدی گذاشته است.
وی افزود: روابط عمومی سرآمد یک روابط عمومی نخبه است که از لحاظ ساختار، جایگاه، منابع مادی و فیزیکی، فناوری و نیروی انسانی عملکرد برجسته ای دارد. گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یك استاندارد اروپایی است كه به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بكار گرفته می شود.
همچنین در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، نشان زرین سرآمدی دیگری نیز به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اهدا شد.
سرآمدان روابط عمومی ایران بر اساس مدل سرآمدی روابط عمومی با 9 معیار اصلی و 80 معیار فرعی و پس از تکمیل دفترچه خود اظهاری و انجام ممیزی، انتخاب و معرفی می شوند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :