fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 39594
تاریخ انتشار : 13 آذر 1392 10:46

باحضور پررنگ در سالن میلاد الکامپ نوزدهم

«آریانیک» ویترینی از فناوری های روز میزبانی وب را در الکامپ می چیند

شرکت آریانیک یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید نرم افزارهای تحت وب و میزبانی وب سایت است که فعالیت رسمی خود را از سال 80 آغاز کرد و به سازمان نظام صنفی رایانه ای و شورای عالی انفورماتیک کشور پیوست. این شرکت در مدت فعالیت خود میزبان بیشترین وب سایت های مطرح کشور شد، به گونه ای که سایت webhosting.info آمریکا، آریانیک را جزو 10 شرکت برتر میزبانی وب ایران معرفی کرد. آریانیک با آغاز فعایت خود، حضور پررنگ در نمایشگاه الکامپ را در دستور کار قرار داد و هر سال با محصولی جدید در این رویداد مهم صنف رایانه حاضر شد و توانست با اعمال روش های مدیریتی صحیح و نوآورانه در تولید، اطلاع رسانی و فروش سهم بزرگی از بازارIT را به خود اختصاص دهد. شرکت آریانیک از ابتدای سال جاری از نظر فیزیکی و تعداد پرسنل رشد قابل توجهی داشته است و از آنجایی که نمایشگاه الکامپ برای مدیران آن اهمیت بسیار زیادی دارد، تمام تلاش خود را کرده اند تا فردا هم زمان با برپایی الکامپ نوزدهم با کوله ای پر از متد و تکنولوژی های جدید در سالن میلاد نمایشگاه الکامپ به صورت شبه جزیره ای حضور یابند.

   اهمیت الکامپ برای آریانیک
مدیرعامل شرکت آریانیک در مورد اهمیت برگزاری نمایشگاه الکامپ به فناوران گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه الکامپ یک رخداد مهم در صنف تلقی می‌شود، همواره سعی کرده‌ایم با محصولاتی جدید در این نمایشگاه حاضر شویم.
آرامه پژوم افزود: برگزاری الکامپ ضرورتی ایجاد می‌کند که ما یک سال تمام تلاش کنیم تا محصول‌مان زمان برگزاری الکامپ آماده باشد.
وی با بیان اینکه الکامپ باعث تکاپو و رونق کسب‌وکار می‌شود، گفت: نمایشگاه الکامپ به فعالان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات جان می‌بخشد و هیچ نمایشگاه دیگری نمی‌تواند جای آن را بگیرد.
پژوم با تاکید بر اینکه با برگزاری نمایشگاه‌های دیگری توسط صنف مخالفیم، گفت: برگزاری نمایشگاه IT دیگری غیر از الکامپ در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بارها مطرح شده است که ما با آن مخالفت کرده‌ایم. زیرا اکنون نزدیک به دو دهه از برگزاری  الکامپ می‌گذرد و این نمایشگاه جایگاه خود را به دست آورده است. وی گفت: به اعتقاد ما مسوولان بخش خصوصی و دولتی صنف باید تلاش کنند تا الکامپ از نظر کیفیت و کمیت ارتقا پیدا کند نه اینکه آن را رها کرده و به فکر برپایی نمایشگاه دیگری باشند.
وی همچنین در مورد حضور شرکت آریانیک در الکامپ نوزدهم گفت: امسال هم مانند سال های قبل با کوله‌باری از محصولات و متدهای جدید در الکامپ حاضر شده‌ایم و از بازدیدکنندگان دعوت می‌کنیم با حضور در سالن میلاد با جدیدترین محصولات ما آشنا شوند.

   Device Responsive ، رویکرد و متد جدید آریانیک
مدیرعامل آریانیک در مورد متدولوژی و رویکردهای جدید این شرکت که قرار است برای نخستین بار در نمایشگاه الکامپ معرفی شود، گفت:
«Device Responsive» یا پوسته گرافیکی واکنش‌گر، یکی از متدهای جدید شرکت آریانیک براي طراحي interface سیستم‌های تحت وب است. آرامه پژوم افزود: تا پیش از این، وب‌سایت‌ها برای موبایل و مانیتور دو طراحی متفاوت داشتند یعنی یک وب‌سایت با interface بزرگ برای مانیتور و یکی با طراحی سبک‌تر برای موبایل که در این بین بحث تبلت‌ها هم پیش آمد.
وی گفت: طراحی وب‌سایت با توجه به استفاده از موبایل و کامپیوتر و تبلت امری ضروری است چراکه در غیر این صورت آنچه در مانیتور نمایش داده می‌شود با موبایل و سایزهای مختلف تبلت فرق دارد و از آنجایی که تبلت‌ها سایزهای متفاوتی دارند، دو طراحی برای وب‌سایت دیگر جوابگو نبود.
 پژوم در ادامه گفت: با توجه به اهمیت این موضوع تکنولوژی جدیدی به وجود آمد که همان بحث پوسته گرافیکی واکنش‌گر است و این امکان را می‌‌دهد تا وب‌سایت در هر سایزی از LCD تبلت، موبایل و مانیتور باز شود بدون آنکه تغییری در ساختار آن ایجاد شود.
وی افزود: محصولات جديد آريانيك نيز سازگار با اين تكنولوژي توليد شده‌اند، مانندHighAdmin، Highsup و همچنین HighMail.
وی افزود: نرم‌افزار جامعه مجازی آریانیک نیز در حال تغییر است تا این تکنولوژی در آن گنجانده شود.
پژوم تاکید کرد: آریانیک نخستین شرکتی در كشور است که تکنولوژی پوسته گرافیکی واكنش‌گرا را به بسته نرم‌افزاری  CMS گنجانده است.

   آریانیک نخستین ارایه‌کننده میزبانی ابری(Cloud Hosting)
آرامه پژوم در ادامه با اشاره به تکنولوژی و رویکرد دوم آریانیک که در الکامپ معرفی خواهد شد، گفت: آریانیک برای نخستین بار میزبانی ابری را با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز سرور 2012 ارایه
کرده است.
وی افزود: این تکنولوژی پرطرفدار و نوین، که به معنی تامین منابع یک وب‌سایت از طریق چند سرور در محل‌های فیزیکی مختلف است را برای پاسخگویی به انتظار بازار و در ادامه استراتژی پیشگامی‌ خود به مشتریان ارایه کرده‌ایم.
مدیرعامل آریانیک گفت: اكثر شركت‌ها در نمايشگاه جيتكس سرويس‌هاي خود را تحت Cloud نيز ارایه كرده بودند.
وی در توضیح افزود: کل مبحث ابر این است که یک تعداد سرور در نقاط مختلف جغرافیایی باهم همكاري مي‌كنند تا یک سرویس واحد را در اختیار مشتری قرار دهند.
وی افزود: تقسیم وظیفه برقراری همیشگی یک سایت میان چند سرور، باعث کاهش ریسک قطعی و در دسترس نبودن آن شده و در صورت بروز اختلال در یکی از آنها، سایر سرورها منابع وب‌سایت را تامین می‌کند.
پژوم افزود: بحث دیگر در تکنولوژی ميزباني ابري سرعت است. وقتی که cpu سرورهای مختلف باهم ترکیب می‌شوند، ابرکامپیوتر را به وجود می‌آورند.
وی تاکید کرد: درواقع نرم‌افزارهای تحت cloud سرویس‌های سریعی دارند و در همان لحظه در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.
   رونمایی از نخستین کنترل پانل مدیریت میزبانی وب در ایران
مدیرعامل شرکت آریانیک همچنین با بیان اینکه HighAdmin نخستین و تنها کنترل پانل مدیریت میزبانی وب در ایران است که نسخه جدید آن در الکامپ رونمایی خواهد شد، گفت: این کنترل پانل سال 83 توسط شرکت آریانیک برای مدیریت‌هاست‌های ویندوزی و براساس تکنولوژی Net Framework پیاده‌سازی شد.
پژوم افزود: با توجه به درخواست‌هایی که از سمت سازمان‌ها برایمان آمد، امسال نیز نسخه تجاری این کنترل پانل را با رابط گرافیکی کاربرپسندانه و ریسپانسیو با قابلیت دسترسی از موبایل‌های هوشمند و تبلت به مشتریان و سازمان‌های ارایه‌کننده ‌هاستینگ در کشور عرضه می‌کنیم.
به گفته وی با توجه به افزایش ارایه‌ هاستینگ در دیتاسنترهای ایرانی و عدم وجود کنترل پانل بومی ‌و مقرون به صرفه، ارایه این کنترل پانل گامی ‌موثر در سهولت استفاده کاربران سازمان‌ها و شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات‌ هاستینگ ایرانی است.
وی همچنین تاکید کرد: از آنجایی که این نرم‌افزار‌هاست را می‌سازد و میزبانی وب را مدیریت می‌کند باید به تمامی ‌منابع سرور دسترسی داشته باشد از این رو به دلايل امنيتي لازم است که سازمان‌های دولتی از نسخه بومی ‌آن استفاده کنند.

   معرفی نرم‌افزار سیستم پشتیبانی گفت‌و‌گوی آنلاین (Highsup)
سیستم پشتیبانی گفت‌وگوی آنلاین و تیکتینگ از دیگر نرم‌افزارهای جدید آریانیک است که فردا در نمایشگاه الکامپ معرفی خواهد شد.
این سیستم روشی رایج در دنیای روز فناوری است که برای افزایش سطح تماس مشتریان با فروشنده و سرویس‌دهنده و همچنین برای جلوگیری از اتلاف وقت در برقراری ارتباط و سرعت بخشیدن به پاسخگویی و فروش تولید شده است. آرامه پژوم در مورد مشخصات این سیستم گفت: این سیستم چند منظوره قابل استفاده در بخش‌های مختلف شرکت‌ها مانند پشتیبانی، فروش و روابط عمومي و غيره است. هزینه جانبی نداشته، نیاز به داشتن‌هاست و برنامه نصب ندارد و ظرف پنج دقیقه قابل استفاده خواهد بود.
وی افزود: در این سیستم سه روش برای اینکه مشتری بتواند با سازمان ارتباط برقرار کند وجود دارد. گفت‌و‌گوی آنلاین، سیستم تیکتینگ و ایمیل.
مدیرعامل آریانیک گفت: در بخش تیکتینگ این سرویس روند برطرف‌سازی مشکلات و درخواست‌های مشتریان بدقت ساماندهی شده است.

   نرم‌افزار جامعه مجازی ابزاری برای تبادل افكار و اطلاعات
نرم‌افزار جامعه مجازی «HighSocialNet» از دیگر نرم‌افزارهای تولید شده توسط شرکت آریانیک است که ابزاری کارآمد برای ایجاد جوامع مجازی متفاوت با هدف گردهم آوردن افرادی با تجربیات بالا و تبادل اطلاعات میان آنها به شمار می‌آید.
پژوم در مورد کارایی این نرم‌افزار به فناوران گفت: این نرم‌افزار مانند فیس‌بوک عمل می‌کند. به طور مثال تمام اعضای یک تشکل صنفی با عضو شدن در جامعه ‌مجازی از موانع زمان و مكان عبور كرده به هم پیوند خورده و می‌توانند در محیطی مجازی اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهند.
وی افزود: تبادل نظرات در زمینه‌های فرهنگی و اشتراک‌گذاری آن بستری برای رشد و ارتقای فرهنگ و دانش ایجاد می‌کند. وی در ادامه گفت: جامعه مجازی مکانی است که توانمندی جمع کردن افرادی را دور یک محور دارد که بدون این ابزار و در فضای واقعی معمولا امکان آن وجود ندارد. به گفته مدیرعامل آریانیک هر کجا اطلاعات، خدمات، تولیدات و تبادلات هست، وجود تشکل‌های انسانی برای بررسی، ساماندهی و بهره‌وری اجتناب‌ناپذیر است.
 
   تشکیل کلینیکی برای مراقبت از بازار
مدیرعامل شرکت آریانیک پس از معرفی تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارهای جدید شرکت، از تشکیل کلینیکی برای مراقبت از بازار خبر داد که هدف عمده آن رسیدگی به مشتریان آریانیک است. پژوم در این خصوص گفت: آریانیک پس از بدست آوردن بزرگ‌ترین سهم بازار در حوزه خدمات و محصولات خود، طی یک نوآوری جدید اقدام به ایجاد کلینیک مراقبت از بازار کرده است.
وی در توضیح گفت: این کلینیک با رویکردی متفاوت، با اسکن و رسیدگی به وضعیت فعلی وب‌سایت‌ها و سامانه‌های چندین هزار مشتری فعلی و ارایه راهکارهای بهره‌وری بهینه از خدمات برای تحقق استراتژی برنده- برنده گام برمی‌دارد. وی افزود: مشتریان آریانیک می‌توانند برای برخورداری از خدمات این کلینیک به آدرس www.aryanic.com/extraservices-clinic.html مراجعه کنند.
به گفته مدیرعامل آریانیک کلینیک مراقبت از بازار نیز به طور رسمی‌ در نمایشگاه الکامپ رونمایی خواهد شد.









نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :