fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 63673
تاریخ انتشار : 5 آذر 1393 12:32

رشد جهانی استفاده از کارت های بانکی مجازی

در مطالعه انجام گرفته توسط فرست دیتا، اغلب مشتریان کارت های هدیه اعلام کرده اند که در نظر دارند همچنان مانند سال های قبل کارت های هدیه خریداری کنند و بیشتر از خرید کارت های هدیه بانکی به خرید کارت های هدیه بانکی مجازی (e-gift card) اشتیاق دارند.


فناوران- در سال 2014، در حدود 81 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند: تمایل به خرید یک یا چند کارت هدیه در سال داشتند و حدود 19 درصد ما بقی نیز خرید تعداد کارت های بیشتری را در برنامه خود دارند. 84 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کرده اند که در نظر دارند یک یا چند کارت هدیه مجازی داشته باشند که نسبت به سال گذشته این تعداد بیشتر است و 33 درصد از افراد نیز اظهار داشتند که برنامه ریزی کرده اند تعداد بیشتری از کارت های هدیه مجازی را خریداری کنند.
این شرکت بیش از 2000 آمریکایی در رده سنی بالای 20 سال را مورد نظرسنجی قرار داده و نتایج را نسبت به سال 2013 مقایسه و منتشر کرده است. این نتایج نشان می دهد که تکنولوژی در حال تغییر رویه خرید کارت های بانکی توسط مردم است اما هم چنان این کارت ها محبوب مانده اند. همچنین این مطالعه نشان می دهد که مردم به کارت های هدیه به مانند گواهینامه ای نگاه می کنند که تضمین می دهد از مکان خاصی خرید کنند و ممکن است بیش از آن کارت هدیه را نیز خرج کنند و وقتی یک کارت هدیه از یک رستوران یا فروشگاهی داشته باشند ممکن است کمتر به صادرکننده های آن کارت ها مراجعه کنند. بن کارت نیز همچنان ابزاری قدرتمند برای متعهد کردن مشتریان و هدایت کردن مسیر فروش های یک بخش تجاری است؛ اما همان طور که نتایج این مطالعه نشان می دهد؛ ارائه کنندگان نیازمند داشتن ترکیبی از همه درگاه ها، فناوری ها و بازارها هستند تا بتوانند پتانسیل برنامه های کارت های هدیه و بن کارت های خود را بسنجند. این بررسی اجمالی توسط بن جکسون، مدیر خدمات مشاوره کارت های پیش پرداخته از سوی گروه مشاوره مرکاتور صورت گرفت و توانست نتایج قابل تاملی را برای کارشناسان در بر داشته باشد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :