آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 185403
تاریخ انتشار : 8 تیر 1395 10:38
تعداد بازدید : 1540

مشتری مداری، انعقاد SLA و پاسخگویی به اپراتورها

سه خواسته اصلی مدیرعامل زیرساخت از زیر مجموعه اش

تغییرات مدیریتی در شرکت زیرساخت با مهاجرت مدیر ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این شرکت ادامه پیدا کرد.

فناوران- پس از آنکه محمد جواد آذری جهرمی ، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت مديران كل عمليات ديتا، كنترل شبكه، منابع انساني، نوسازي و تحول اداري شركت ارتباطات زيرساخت را تغییر داد، معاون طرح، توسعه و فناوری های نوین و مدیر کل مهندسی عملیات شبکه دیتای زیرساخت را نیز منصوب کرد تا تغییرات در این شرکت به 8 برسد.
جهرمی با 34 سال سن به جای محمود خسروی به عنوان یکی از قدیمی ترین و با ثبات ترین چهره های فناوری اطلاعات کشور، منصوب شد و همه منتظر بودند ببینند تغییر در زیرساخت به دست او چگونه اتفاق می افتد.بر این اساس عليرضا اصغريان، مدير كل سابق نظارت بر سرويس هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات رادیویی، جايگزين محمدرضا نوروزي، مديركل عمليات شبكه ديتا شد. سهراب آغ بيات، مدير كل سابق امور مشتريان و واگذاري مدارات هم جايگزين حسين معدني پور، مدير كل كنترل و هماهنگي مديريت شبكه و مهندسي عمليات سوييچ شد. مجید میرزایی، معاون سابق اداره كل امور مشتريان و واگذاري مدارات به سمت مدير كل ارتقا و جايگزين سهراب آغ بيات در اداره كل امور مشتريان و واگذاري مدارات شد.براساس این گزارش احمد نظرپور، مدير كل سابق مهندسي شبكه و هماهنگي تعميرات جايگزين بهادر ايراني، مدير كل هماهنگي امور استان ها شد. مجيد شهبازي، مدير كل سابق امور اداري و توسعه منابع انساني جايگزين محمدرضا زارع، مدير كل فناوري اطلاعات و تحول اداري شد و محمدي ستا، معاون سابق اداره كل امور اداري و توسعه منابع انساني به جاي مجيد شهبازي، مدير كل امور اداري و منابع انساني نشست.در آخرین تغییرات نیز روز دوشنبه سیروس موثقی، معاون نظارت راهبردی و برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت شد.
اما مهم ترین این تغییر و تحولات، انتصاب لطف الله سبوحی، قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به سمت معاون طرح و توسعه و فناوری های نوین زیرساخت به جانشینی محمدعلی آریانیان شد. جهرمی سابقه 6 سال فعالیت در تنظیم مقررات را دارد و پیش بینی می شد از نیروهای این سازمان استفاده کند.
 وعده های خوشایند
اما ظاهرا مدیر عامل زیرساخت ایده های زیادی در مدت اندک باقی مانده تا پایان کار دولت دارد. 
وی پس از تغییرات گسترده در بدنه مدیریتی شرکت زیرساخت خطاب به مدیران جدید گفت: شرکت زیرساخت به سمت مشتری مداری حرکت می کند و برای جلب رضایت مشتریان باید از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم.آذری افزود: درست است که حاکمیتی هستیم اما باید سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخ گویی به مشکلات، رضایت شان را جلب و از آنان قدردانی کنیم.مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: انتظار دارم SLA (توافقنامه سطح خدمات) با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدمات مان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و خود را پاسخ گو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربر نهایی پاسخ گو باشند.جهرمی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت و امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است، بسیار سنگین است.مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان رشد چشمگیر پهنای باند دیتا گفت: در سال 88 پهنای باند 13 گیگ با سه میلیون کاربر بود که خرداد 92 به چهار و نیم میلیون مشترک با 72 گیگ رسید و این نشان می دهد زیرساخت رشدی را با توجه به بازار تجربه کرده است، اما یکباره در سال 92 با جهش در شمار کاربران این آمار به 34 میلیون کاربر پهن باند در کشور رسید که فشار مضاعفی به زیرساخت وارد کرد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :