آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 1983
تاریخ انتشار : 19 مهر 1390 20:10
تعداد بازدید : 882

بهره مندی نیم میلیون مشتری از سیستم همراه بانک صادرات

۵۳۷هزار نفر از مشتریان بانک صادرات از سرویس غیر حضوری بانکداری مبتنی بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده و از مزایای ویژه آن همچون امکان انتقال وجه بین حساب های بانک صادرات و سایر بانک های کشور بهره مند هستند.

بانکداری نیوز-  بانک صادرات از تیرماه سال ۱۳۸۷ سرویس دهی از طریق تلفن همراه را رسما آغاز کرد و بیش از ۵۳۷ هزار نفر از مشتریان این بانک تا پایان شهریور ماه۱۳۹۰ در سیستم همراه بانک صادرات ثبت نام شدند و از مزایای این خدمت نوین برخوردار شوند.
بر اساس این گزارش، مجموعا بالغ بر ۵۸۰ هزار حساب از سیستم‌های یک طرفه و دو طرفه بانک استفاده می‌کنند و همچنین ۱۴۳ هزار حساب از خدمات سیستم پیاه کوتاه (sms) که آخرین گردش حساب مشتری را اعلام می‌کند، بهره مند هستند.
گفتنی است تمامی دارندگان حساب‌های سپهر نزد شعب بانک صادرات امکان استفاده از سیستم همراه بانک را به صورت رایگان داشته و متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.bsi.ir  و دریافت نرم افزار مربوطه و نصب آن روی دستگاه تلفن همراه‌شان با سهولت نسبت به بهره برداری از این سیستم اقدام کنند.این گزارش حاکی است در مقطع یک ماهه شهریور ماه ۹۰ بالغ بر ۵ میلیون تراکنش موفق از طریق سیستم همراه بانک ثبت شده است.
همراه بانک صادرات برخوردار از برترین سیستم‌های امنیتی و محافظتی بوده و منحصرا صاحب حساب با استفاده از کد‌های ورودی شخصی، مجوز ورود به سیستم و استفاده از آن را خواهد داشت.
مشتریان بانک صادرات با استفاده از سیستم همراه بانک صادرات که تاثیر بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه آنان دارد ، قادر خواهند بود از طریق تلفن همراه خود علاوه بر مشاهده صورتحساب و شماره شناسه حساب بانکی(شبا)، از مانده حساب مطلع و راسا نسبت به پرداخت قبوض،‌استعلام چک و انتقال وجه بین حساب‌های بانک صادرات و سایر بانک‌های کشور اقدام کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :