آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 200184
تاریخ انتشار : 29 دی 1395 12:8
تعداد بازدید : 861

اطلسین، ترلو را می خرد

مایک کانون بروکس (یکی از بنیانگذاران شرکت اطلسین)، از ترلو به عنوان یک برنامه ساده آنلاین یاد می کند؛ اما ساده بودن لزوماً به معنای ارزان بودن نیست.

رایورز- شرکت وی به تازگی موافقت کرده است که برنامه مدیریت پروژه مبتنی بر وب ترلو را با بهای ۴۲۵ میلیون دلار خریداری کند.
گفتنی است اطلسین (Atlassian) بیشتر به خاطر ایجاد نرم افزارهایی که به کدنویسان در ایجاد سایر نرم افزارها کمک می کنند، شهرت دارد، از جمله برنامه مدیریت محصول خودش با نام جیرا(Jira). اما ترلو حال و هوایی همچون اینستاگرام یا پینترست برای اطلسین به ارمغان می آورد. درواقع ترلو نرم افزاری است که کارکنان سازمان ها با تمایل خودشان از آن استفاده می کنند نه از روی اجبار.
ملیسا اینسرا، تحلیلگر مؤسسه پژوهشی ۴۵۱ اذعان دارد که رقم ۴۲۵ میلیون دلار برای خریدن شرکتی چنین کوچک، کمی اغراق آمیز به نظر می رسد. اما وی انتظار دارد ارزش بازار نرم افزارهای ارتباطات و مشارکت های تجاری از ۱۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ برسد.
بنابر اظهارات اطلسین، برنامه ترلو اکنون توسط بیش از ۱۹ میلیون نفر مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که در ماه اوت سال ۲۰۱۴، این رقم تنها ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بود.
بنابر رده بندی سایتproject-management.zone، ترلو در میان ابزارهای محبوب در زمینه مدیریت پروژه در جایگاه چهارم قرار دارد. 
این برنامه در سال ۲۰۱۶ در میان برنامه هایی که سایت فوق مورد ردیابی قرار داده بود، بیشترین رشد را داشت.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :