آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 212450
تاریخ انتشار : 4 تیر 1396 10:40
تعداد بازدید : 1177

اعلام سه روش معرفی ایده در الکام‎استارز 2017

سه مدل و فرصت ارایه ایده (سخنرانی) برای استارت آپ ها در سالن الکام استارز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته شده است.

فناوران - تغییراتی در الکام استارز 96، مدل های ارایه ایده و سخنرانی و همینطور نحوه داوری پیرو مطالعات کارشناسی اعمال شده است. سه مدل و فرصت ارایه ایده برای امسال در نظر گرفته شده است که هر استارت آپ با توجه به نیاز خود بتواند از آن بهره مند شود. در مدل اول استارت آپ ها فرصت ارایه طرح و کسب و کار خود را برای داوران و منتورها خواهند داشت. در این مدل بر روش آموزشی تاکید می شود و برای ایجاد آمادگی استارت آپ ها پیش بینی شده است. هزینه ثبت نام در این روش 50 هزار تومان است.
دومین مدل فرصت ارایه ایده، مشابه تجربه ای است که در سال گذشته اجرا شد. استارت آپ ها با پرداخت 100 هزار تومان می‎توانند در این بخش که به صورت رقابتی برگزار می شود، شرکت کنند. در نهایت به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
سومین فرصت ارایه ایده ها طبق استانداردهای حرفه‎ای و بین المللی تدوین شده است. داوران این بخش از میان سرمایه گذاران خطر پذیر VC خواهند بود. استارت آپ ها می‎توانند با پرداخت 500 هزار تومان فرصت ارایه ایده و طرح خود را به داوران که اینجا همان سرمایه گذاران هستند، کسب کنند. سرمایه گذارانی که در جایگاه داور قرار می گیرند، متعهد می‎شوند تعدادی از تیم های برتر را تحت حمایت خود قرار دهند. این گروه ابتدا باید مدارک خود را ارایه کنند تا تیم داوری الکام استارز ارزیابی شوند و در صورت تایید باید برای پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده اقدام کنند.
الکام استارز 96 در سالن های 8 و 9 که از بهترین سالن های نمایشگاهی به شمار می‎رود، مستقر خواهد شد. بنا به میزان تقاضای استارت آپ ها دو یا سه فضا برای ارایه سخنرانی در نظر گرفته شده است. فضاهایی برای کارگاه های آموزشی پیش بینی شده است و مانند سال گذشته بخشی به عنوان کافی شاپ در سالن الکام استارز مستقر می شود تا استارت آپ ها و سرمایه گذاران احتمالی فضایی برای مذاکره و تبادل نظر در اختیار داشته باشند.
بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 30 تیر ماه تا دوم مرداد ماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :