آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 2180
تاریخ انتشار : 27 مهر 1390 10:56
تعداد بازدید : 1304

حضور پررنگ ال‌جی در نمایشگاه بین‌المللی IT 2011 World

با یک عینک همه چیز ال جی را سه بعدی ببینید

شرکت ال جی در نمایشگاه بین المللی محصولات 2011 IT که طی ماه مه گذشته در کشور کره برگزار شد محصولات فوق پیشرفته خود را به
نمایش گذاشت.

فناوران - تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه حدود 170 هزار نفر بوده است. محصولات به نمایش درآمده ال‌جی را در این گزارش معرفی می‌کنیم.
شرکت LG  تکنولوژی برتر سه‌بعدی خود را با شعار «تجربه مشاهده انواع تصاویر و فیلم‌های سه‌بعدی فقط با یک عینک» معرفی کرده بود. از نوت‌بوک‌ها و تلویزیون‌های FPR گرفته تا مانیتورها و پروژکتور‌ها تمام محصولات سه‌بعدی LG به صف شده بودند تا نشان دهند که تنها با یک عینک می‌توان از فناوری تمام این محصولات سه‌بعدی لذت برد.
در قسمتی دیگر از غرفه بازدیدکنندگان اطراف یک نمایشگر 300 اینچی جمع شده بودند تا بازی جنگی ستارگان 2 را به صورت سه‌بعدی ببینند.
بخش جالب نمایشگاه 2011 IT درست در وسط غرفه LG قرار داشت. در آنجا یک نمایشگر عظیم 300 اینچی برای نمایش یک بازی سه‌بعدی نصب شده بود. زمان سپری می‌شد و بازدیدکنندگان مسحور و مجذوب بازی سه‌بعدی شده بودند.
در واقع تجمع افراد کنار صفحه‌نمایش بزرگ در غرفه ال‌جی، آنقدر زیاد شده بود که سایر شرکت‌ها به انحصاری شدن نمایشگاه توسط شرکت LG
 اعتراض کردند.
بخش دیگر total solution 3D بود که بازدیدکنندگان در این قسمت مراقب بودند که توپ فوتبال به آنها برخورد نکند! شرکت LG تنها شرکتی است که تنها با یک عینک می‌توان از تمام محصولات سه‌بعدی آن استفاده کرد. بازدیدکنندگان با تکنولوژی جدید خو گرفته و از آن لذت می‌بردند. تصاویر سه‌بعدی به حدی واقعی به نظر می‌رسید که مردم برای آنکه توپ فوتبال به آنها برخورد نکند، جای خالی می‌دادند و دانش‌آموزان جوان با دیدن فناوری جدید LG حیرت‌زده شده بودند. محصولات جدید زیادی از جمله نوت‌بوک، مانیتورهایی با صفحه کاملا باریک و مانیتور جدید IPS ال‌جی با صفحه‌ای درخشان و زاویه دید گسترده در این قسمت به نمایش گذاشته شده بود.
بخش دیگری از غرفه ال‌جی مربوط به
 sound Zone 3D  بود که در واقع منطقه صدای سه‌بعدی نام داشت. ال‌جی در این بخش به افراد این امکان را  داد که از شنیدن صدای سه‌بعدی در یک محیط طبیعی لذت ببرند.
قسمت بعدی محوطه سینمای خانگی سه‌بعدی بود و یک محیط بازی سه‌بعدی با قابلیت تشخیص حرکت افراد در آن قرار داشت که به طور چشمگیری مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت.
بخش دیگر مقایسه تلویزیون سینمای سه‌بعدی ال‌جی با تلویزیون‌های سه‌بعدی متداول بود که بازدیدکنندگان می‌توانستند تکنولوژی استاندارد FPR سه‌بعدی ال‌جی را در کنار دیگر تکنولوژی‌های سه‌بعدی متداول مشاهده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنند.
در این میان محصول جدید ال‌جی که در اصل یک پنل نمایشگر تمام لمسی معروف به Pentouch است، توجه همگان را به خود جلب کرد و افراد می‌توانستند از نزدیک آن را بررسی کرده و لذت ببرند.
در انتها لازم به ذکر است که تکنولوژی ال‌جی مورد استقبال بازدیدکنندگان در نمایشگاه جهانی 2011 IT  قرار گرفت و همگان توانستند از تماشای محتوای سه‌بعدی با بهترین کیفیت لذت برده و استفاده از محصولات منحصر به فرد ال‌جی را تجربه کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :