تصاویر غیر واقعی از سبک زندگی
شبنم کهن چی- انتشار عکس های خوشرنگ با غذاهای خاص، لوازم آرایشی، غذایی، پوشاک، زیورآلات و غیره در کافه ها، رستوران ها و مکان های عمومی یا خصوصی در رسانه های اجتماعی امری شایع شده است. عکس هایی که روایتی حقیقی از زندگی یک فرد نیست بلکه چیدمانی تبلیغاتی است. به نظر می رسد موج تبلیغاتی که در رسانه های اجتماعی بلند شده پیش از اینکه مشوق خرید باشد، آسیب های روانی برای کاربران به وجود می آورد.
Shkohanchi@
این شیوه تبلیغاتی تقاضاهای زیادی برای کاربران به وجود می آورد که شاید پاسخ دادن به آنها در توان یا به نفع همه کاربران نباشد. ترویج فرهنگ صحیح برای تبلیغ کننده ها و کاربران از جمله ملزومات امروز است.