آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 227432
تاریخ انتشار : 25 آذر 1396 9:23
تعداد بازدید : 890

با برگزاری یک گردهمایی

گرین برندهای MSI و Chenbro را به بخش دولتی معرفی کرد

سمینار تخصصی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز روز دوشنبه 20 آذر ماه امسال در حالی برگزار شد که علاوه بر اعضای هیات مدیره شرکت، مدیرانی از شرکت های دولتی و خصوصی در مراسم حضور داشتند.

فناوران- مراسم با سخنرانی مرتضی سلیمان پور مدیر عامل گرین آغاز شد. وی گفت: در این مراسم چهره هایی مصمم را شاهدیم که هر کسی به فعالیتی اقتصادی مشغول است و ممکن است فاصله هایی بین شرکت کنندگان در مراسم از نظر اجتماعی وجود داشته باشد. ولی همه ما در یک صنعت مشترک با هم در تعامل هستیم. شرکت گرین در طی بیست سالی که در صنعت IT  مشغول فعالیت است سعی در جلب اعتماد کلیه ذی نفعان بوده است. در این راستا به عرضه محصولات با کیفیت برای تمامی مصرف کنندگان با سلیقه های مختلف بوده ایم. ما در شرکت گرین همیشه سعی کردیم درمدت عمر مفید هر محصول در کنار مصرف کننده به یادگیری، نیاز شناسی و حل مسائل توسط  مصرف کننده نهایی باشیم.
مدیر عامل گرین در ادامه.با اشاره به مشکلات پیش روی تولیدات داخلی و همچنین روند تعمین کالاهای وارداتی در جهت نیاز داخلی، به تشریح اهمیت همکاری نهادها و سازمان ها دولتی و خصوصی و همچنین راهکارهای این مهم پرداخت.
وی افزود : ما در شرکت پردیس صنعت سیاره سبز به جای اینکه به چالش جایگزینی ماشین به جای نیروی انسانی بپردازیم؛ به ترکیبی از نیروی انسانی و تکنولوژی که به تولید و عرضه محصولات با بهره وری بالا با محوریت شناسایی نیازهای مصرف کنندگان  و در پی آن عرضه محصولات مطابق با این نیازها هستیم. ما در تهیه محصول برای مصرف کنندگان در تمام مسیر از تولید تا عرضه از مشاوره مشتریان خود استفاده می کنیم و در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.
در ادامه مراسم مهدی میرنقی مدیر بازاریابی گرین هدف از برگزاری این مراسم را معرفی محصولات جدید دو برند MSI و Chenbro اعلام کرد و گفت : ده سال پیش هیچ یک از  ما نگاه مشخصی در مورد سرعت تحولات صنعت ITو دستاورد های مبتنی بر تکنولوژی در این عرصه که کمتر از یک ماه، یک هفته و حتی بعضی مواقع کمتر از یک روز با این شتاب پیشرفت خواهد کرد؛ نداشتیم. اما امروز متکی بر دانش و تجربیات وهمچنین بهره گیری از نظر کارشناسان داخلی و خارجی به دنبال پیش بینی و در پی آن سرمایه گذاری در این حوزه هستیم.
وی در ادامه افزود: دست اندر کاران و کارشناسان صنعت IT باید در جهت تجسم ده سال آینده از میز کار و تجهیزات مورد نیاز مصرف کنندگان باشند تا بتوانند در مسیر رفع نیازهای پیش رو گام بردارند. در بازاریابی مدرن مشتری مداری اولین و مهم ترین فعالیت یک سازمان را در بر می گیرد و تمام فعالیت ها در جهت رفع نیازهای بالفعل و همچنین بالقوه مصرف کنندکان انجام می پذیرد. تا آن سازمان بتواند به نحوه احسن کار خود را ادامه دهد.
در زمان حال سازمان و شرکت هایی موفق خواهند بود که نیاز مشتری را شناسایی کرده و در جهت رفع آن گام بردارند به عبارتی سازمانی که اطلاعات و نیازمندی های مشتریان خود را جمع آوری کرده و در جهت تولید و عرضه خدمات مطابق با نیاز های حقیقی مصرف کنندگان اقدام کند . در نهایت این روش، نیاز مشتریان را با منافع سازمان هم راستا می کند تا بتوان به یک جریان برد برد دست پیدا کرد که موجب می شود که در یک معامله تمام طرفین راضی و خشنود شوند.
در ادامه کریس وانگ، مدیر مسوول MSI در ایران به همراه سجاد جوادپور مدیر پروژه msi در پردیس صنعت سیاره سبز(گرین) به سخنرانی پرداختند.
وانگ پس از معرفی اجمالی شرکت MSI به آغاز همکاری این شرکت با شرکت گرین بعنوان نماینده عرضه کننده محصولات و خدمات msi در ایران، از اوایل سال جاری اشاره کرد. 
در ادامه جواد پور به تشریح محورهای های گزینش MSI برای افزودن به سبد کالای گرین پرداخت و افزود: یکی از شاخص های گزینشMSI  توسط این شرکت کیفیت این محصولات هم به لحاظ پیشرفتگی تکنولوژی های بکار گرفته شده در آنها و هم به لحاظ طول عمر بالای آنها بود. شاخص مهم دیگر قیمت رقابتی این محصولات نسبت به موارد مشابه بود که موجب می شود مصرف کنندگان ایرانی با هزینه کمتر امکان استفاده از آخرین دستاورد های فناوری را دارا باشند.
وی همچنین با اشاره به مدت زمان گارانتی این محصولات افزود: بدون شک گارانتی گرین بعنوان یکی متعهدترین ها در ایران شناخته شده است و حفظ این جایگاه سب شده تا ما بیشترین دقت را در گزینش msi برای عرضه توسط این شرکت به کار بندیم. باید توجه داشت که این برند یکی از برترین برندهای جهان در تولیدات سخت افزاری با سابقه ای درخشان بوده است و در عرصه محصولات گیمینگ بعنوان یک برند پیشرو و قدرتمند درسراسر جهان شناخته شده است.
پس از آن کارشناسان فروش و فنی MSI به ترتیب به تشریح سوابق تجاری و حجم گسترده تولیدات این شرکت پرداختند و به میزان خرابی مادربوردهای این شرکت به میزان 4/1 درصد در جهان اشاره کردند. یکی دیگر از شاخصه های مطرح شده از سوی کارشناس فنی استفاده از قطعات (کلاس نظامی) همچون تیتانیوم چوک، چوک مشکی و خازن های مورد استفاده در این مادربوردها بود که دارای  طول عمر بالای مصرف هستند.
در ادامه مراسم هومن خویی مدیر پروژه سرور گفت: در جهت رفع نیاز ها و کاهش هزینه مصرف کنندگان به خصوص سازمان ها ،  پروژه سرور در گرین راه اندازی شده است. گزینش کالا در این بخش با محوریت نیازسنجی سازمان ها، واحد های تجاری بزرگ و واحدهای تجاری کوچک و همچنین کیفیت محصولات طرح ریزی شده است. به دلیل حساسیت کاربری سرور، در سال گذشته این بخش به بررسی و آزمایش محصولات برند های معتبر در جهت کسب اطمینان از کارایی و کیفت سرور های موجود پرداخت و نتیجه حاصل از آن گزینش سرور ها با کیفیت قابل اطمینان توام با هزینه پایین تر برای ارائه راهکار های بهینه به مصرف کنندگان بود. سرور با گارانتی گرین تنها کالای است که علاوه بر نمایندگان، خود شرکت هم در عرضه و خدمات آن شرکت مستقیم دارد و این به جهت حساسیت موضوع و اهمیت بالای آن است.
در ادامه مهیار میرزا مدیر فنی بخش سرور گفت: در حال حاضر 2 برند HP و CHENBRO به سبد محصولات گرین افزوده شده است. برند HP با توجه به سابقه فعالیت این برند شناخته شده است و در جهت ارائه به سازمان ها و ادارات با کاربری گسترده تر عرضه می شود. در پی ارائه راهکارهای مناسب به سازمان ها و بخش ها با کاربری معمول  کالاهای برند CHENBRO با گارانتی گرین و به پشتوانه کاهش هزینه و حفظ کیفیت به بازار عرضه می شود.
وی در ادامه به معرفی برند CHENBRO پرداخت و افزود: CHENBRO مدل SR209 با طراحی ایستاده مخصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده این سرور بسیار مناسب برای مراکزی است که می خواهند سرویس آی تی داخلی را به سایت ها و شعبه های دورتر گسترش دهند؛ و مدل RM14604 این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در کناره محصولات Enterprise سازمان ها برای سرویس های خاص است و همچنین برای سازمان هایی که می خواهند  با هزینه پایین سرویس های آی تی خود را به سایت و شعب دیگر خود گسترش دهند.
در نهایت محمد رضا شیرخان، مدیر خدمات پس از فروش شرکت در مورد گارانتی گرین صحبت کرد. وی با اشاره به ارزش محوری و شعار گارانتی گرین، گارانتی لبخند، به تشریح وجوه تمایز گارانتی گرین و مزیت های آن پرداخت و در ادامه خدمات ویژه گارانتی گرین به عنوان تنها نماینده رسمی خدمات پس از فروش قطعات msi  در ایران را معرفی کرد. علاوه بر این در مورد ارایه خدمات سرور و پشتیبانی از شرایط خاص ارگان ها توضیحاتی ارائه کرد. وی همچنین به مشخصه گارانتی گرین که دارا بودن بیش از 33 نمایندگی خدمات پس از فروش در کل کشور در راستای تسریع و افزایش کیفیت هرچه بیشتر ارائه خدمات در سراسر ایران است، اشاره کرد. 
وی در ادامه به تشریح محورها و اهداف گارانتی گرین در جهت اجرای کامل تعهدات این شرکت به مشتریان پرداخت و بر طرف کردن هر مشکل احتمالی کالاهای تحت گارانتی گرین را از سوی این بخش تضمین کرد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :