تلاش یاهو برای بازسازی وجهه جهانی اش
اطلاعات منتشر شده نشان می دهد یاهو سعی می کند استراتژی های بازاریابی جهانی خود را تغییر داده و آنها را به روز کند تا بتواند با رقبای سرسختش رقابت کند.
ایتنا- الیسا استیل، مدیر بازاریابی یاهو ضمن تایید این اخبار میگوید: این شرکت واحد بازاریابی خود را به دو تا سه واحد مستقل تقسیم میکند تا حوزههای کاری بیشتری را تحت پوششاش قرار دهد. یاهو همچنین قصد دارد هم در جهت افزایش محتوا برای خود حرکت کند تا کمتر به محتوای ثالث نیازمند باشد و از سوی دیگر قصد دارد دامنه همکاریهای رسانهای خود را گسترش دهد از جمله موسسات رسانهای که یاهو قصد همکاری با آنها را دارد میتوان به ایبیسی نیوز اشاره کرد. گفتنی است سهم یاهو در بازار موتورهای جستوجو ماه به ماه در حال کاهش است و گوگل و بینگ نسبت به آن وضعیت بهتری دارند. در همین شرایط کماکان اخبار تایید نشدهای در مورد احتمال واگذاری و فروش یاهو به گوش میرسد و مایکروسافت هنوز به عنوان جدیترین خریدار بالقوه یاهو مطرح است.