آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 238415
تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1397 11:34
تعداد بازدید : 709

ماجرای الزام نصب پیام رسان بله در بانک ملی

مدیر پروژه پیام رسان بله گفت: پیام رسان بله به عنوان یک پلتفرم دارای خدمات نوبت دهی است، اما نصب و استفاده از آ« برای دریافت خدمات بانک ملی و سایر بانک ها ضرورتی ندارد.

ایبنا- مصطفی رادمرد درباره خبر منتشر شده مبنی بر ضرورت استفاده از پیام رسان بله به منظور دریافت خدمات بانک ملی گفت: یکی از شعب بانک ملی در شهر یزد به صورت خودسرانه و بدون هماهنگی شعبه مرکزی بانک ملی به منظور ترویج خدمات الکترونیکی از خدمات بات پیام رسان بله به منظور دریافت نوبت استفاده کرده و همین موضوع جنجال های گسترده ای در فضای مجازی به دنبال داشته که با برخورد بانک ملی این پروژه به طور کامل لغو شده و مردم باید بدانند که نصب و استفاده از پیام رسان بله برای دریافت خدمات بانک ملی و سایر بانک ها ضرورت ندارد.
وی افزود: پیام رسان بله یک پلتفرم دریافت خدمات بانکی در قالب پیام رسان است و هر یک از بانک های کشور می توانند با استفاده از قابلیت بات پیام رسان بله خدماتی از جمله نوبت دهی به مشتریان عرضه کنند.
وی تاکید کرد: اعتقاد دارم خدمات بانکی باید به صورت معمول ارائه شود اما خدمات الکترونیکی نیز ارائه شود و نباید به اجبارهیچ کدام از بانک ها خدمات بانکی را به مشتریان عرضه کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :