با کاهش قیمت تبلتهای برندهای معروف
تبلت سازان چینی بی نام از بازار می روند
از آنجا که تبلت های غیر اپل در حال کاهش قیمت خود به منظور رقابت با Kindle Fire هستند، تولیدکنندگان بی نام در چین عزم خارج شدن از بازار تبلت کرده اند و تنها می توانند منتظر نوآوری جدیدی به منظور ورود به بازار باشند.
فناوران- Lenovo چینی تبلت خود را یکهزار یوان (158 دلار) عرضه میکند و به همین دلیل تولیدکنندگان بینام در چین قیمتهای خود را به زیر 800 یوان کاهش دادهاند تا تنها آنها را به قیمت تمام شده بفروشند و از بازار خارج شوند.
با عرضه آندرویید نسخه 4 و Nvidia Tegra 3 برندهای معروف تولیدکننده تبلت قیمتهای خود را کاهش دادهاند تا بتوانند در بازار رقابت کنند.
به خصوص Lenovo که قیمت تبلت 16 گیگابایتی 7 اینچی خود را به تازگی از 2هزار و 500 یوان اولیه به کمتر از یکهزار و 400 کاهش داد و مدل 2 گیگابایتی را با قیمت یکهزار یوان عرضه میکند که پایینتر از قیمت بسیاری از عرضهکنندگان بینام است!
متخصصان بر این باورند که به دلیل سختتر شدن شرایط بیش از 70 درصد این تولیدکنندگان، تا سه ماهه اول سال میلادی آینده (2012) از بازار خارج خواهند شد.