آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 63633
تاریخ انتشار : 5 آذر 1393 11:3
تعداد بازدید : 1038

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران:

آیین نامه خدمات پس از فروش محصولات IT تا پایان آذر اجرایی می شود

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با بیان این که یکسان سازی خدمات پس از فروش در بخش آی تی کار سختی است، گفت: آیین نامه خدمات پس از فروش محصولات آی تی تا پایان آذرماه اجرایی خواهد شد.



تسنیم- سیدمهدی میرمهدی در رابطه با عاقبت آیین نامه خدمات پس از فروش، گفت: در حال حاضر برخی از کارت های گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات IT مورد قبول نیست و در این رابطه از آیین نامه خدمات پس از فروش لوازم خانگی برای تدوین و نگارش آیین نامه محصولات IT استفاده شده است.
وی ادامه داد: آیین نامه خدمات پس از فروش محصولات IT تدوین شده و برای ارایه نظر و رفع مشکلات به شرکت های معتبر فعال در زمینه خدمات پس از فروش ارسال شده است که به محض برگشت این آیین نامه برای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در راستای تایید و ابلاغ ارسال خواهد شد.
رییس اتحادیه فناوران رایانه با بیان این که پیش بینی می شود تا پایان ماه جاری آیین نامه خدمات پس از فروش اجرایی خواهد شد، گفت: یکسان سازی خدمات پس از فروش کار بسیار سختی بود چون تنها شکل ظاهری کارت های گارانتی مدنظر نیست بلکه محتویات و خدمات ارایه شده از سوی شرکت های خدمات پس از فروش بسیار حایز اهمیت است.
لذا در راستای اعتبار یابی کارت های خدمات پس از فروش لوگو و هولگرام اتحادیه فناوران رایانه و شرکت خدماتی روی کارت گارانتی نصب خواهد شد.
میرمهدی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا اصناف قدرت لازم را برای ابلاغ و اجرای برخی قوانین صنفی ندارند و کار اصناف همچون تدوین و ابلاغ آیین نامه خدمات پس از فروش زمانی طولانی درگیر فرآیند های اداری و وزارت خانه است، گفت: در حال حاضر قانون جدید اصناف به سود اصناف بوده و اصناف در حال اعتبار یابی و قوی شدن هستند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :