آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 87864
تاریخ انتشار : 1 آذر 1394 12:17
تعداد بازدید : 758

خواب زمستانی ساعت های هوشمند در بازار دیجیتال

در حالی که سازندگان ساعت های هوشمند در چند سال اخیر تمام تلاش خود را کرده اند تا مچ های کاربران را تسخیر کنند، اما این کالای ارتباطی نتوانسته تا کنون با تقاضای چندانی از سوی کاربران ایرانی روبرو شود.

موبنا- ساعت های هوشمند که با قابلیت های مختلفی مانند امکان پاسخگویی به انواع پیام های تلفنی، ایمیل و و فیس بوک، امکان نصب برنامه و اپلیکیشن های مختلف و دسترسی به اینترنت تولید شده اند نتوانسته اند سهم بالایی از بازاردیجیتال را از آن خود کنند.
به گفته کارشناسان و فعالان این حوزه، در حالی که گجت هایی چون ساعت های هوشمند با امکانات بالا تولید شده اند، اما نخستین معیار انتخابی برای مشتری قیمت این کالای ارتباطی و دیجیتالی است.
در حال حاضر برندهایی چون اپل، سامسونگ، موتورولا، ال جی و دیگر برندهای چینی اقدام به تولید و عرضه انواع ساعت های هوشمند کرده اند اما این ساعت ها با استقبال چشمگیری از سوی کاربران همراه نشده اند.
ساعت هوشمند اپل که با قیمت بالای یک میلیون تومانی عرضه می شود در بازار ایران نتوانسته موفق به فروش بالا شود.
در این میان ساعت هوشمند سونی که در دو مدل اسمارت واچ ۱ و ۲ وارد بازار شد نیز نتوانست مورد خرید عموم مشتریان قرار گیرد.
دست اندرکاران این حوزه بر این باورند که در صورت کاهش قیمت گجت هایی همچون ساعت های هوشمند شاید بازار این کالا با رونق همراه شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :