fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 187116
    تاریخ انتشار : 28 تیر 1395 11:7
    تعداد بازدید : 653

    افزایش تماس با مرکز ارتباط ملت

    مرکز ارتباط ملت، وابسته به بانک ملت، در سه ماهه نخست امسال به بیش از ۲۹۰ هزار تماس تلفنی پاسخ داد.

    فناوران- علاوه بر ۲۹۰ هزار تماس تلفنی، در سه ماهه اول سال جاری همچنین ۳۹۲ ایمیل و ۵۶۱ پیامک برای مرکز ارتباط ملت ارسال شده که جمع کل تماس ها با این مرکز از سه روش یادشده را به ۲۹۱ هزار  و ۳۵۸ فقره رسانده است. براساس این گزارش، بیشترین تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت مربوط به بانکداری اینترنتی با بیش از ۵۱ هزار فقره تماس، خودپرداز و کارتخوان فروشگاهی با بیش از ۴۴ هزار فقره تماس و کارت های بانکی با بیش از ۳۸ هزار فقره تماس بوده است. براساس این گزارش، مشتریان بانک ملت می توانند با تماس شبانه روزی با مرکز ارتباط ملت به شماره های ۱۵۵۶ در تهران و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ در شهرستان ها، پاسخ سوالات خود را درباره انواع خدمات بانکی نظیر تلفن بانک، همراه بانک، مغایرت های مالی، ارز، تسهیلات، سپرده ها، بورس، باشگاه مشتریان، بازرسی و کدبانک (USSD) دریافت کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :