fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 34250
    تاریخ انتشار : 1 مهر 1392 11:19
    تعداد بازدید : 585

    امكان ارسال روزانه 99 پيامك با تلفن ثابت

    سرپرست اداره كل رايانه شركت مخابرات استان تهران با اشاره به خدمات اینترنتی این شرکت به مشترکان تلفن ثابت گفت: امکان ارسال روزانه 99 پیام کوتاه از تلفن ثابت مشترکان به تلفن ثابت و همراه مشترکان مقصد، بدون مراجعه به شرکت مخابرات و دریافت پنل پیامک وجود دارد.

    خبرگزاری مهر- سيد اسماعيل حسيني با بیان این مطلب گفت: يكي از اين سرويس‌ها كه به مشتركان عضو خدمات اينترنتي شركت مخابرات استان تهران ارایه مي‌شود امكان ارسال پيامك از طريق شماره تلفن ثابت خود است به نحوی که مشترکان علاقه‌مند به این سرویس می توانند تنها با داشتن گوشی‌های دارای قابلیت ارسال پیامک و بدون مراجعه به مخابرات برای دریافت پنل پیامک، روزانه 99 پیام به شماره مخاطب خود ارسال کنند.
    وی با بیان اینکه سرویس‌های خدمات الکترونیکی در راستای کاهش مراجعه مشتركان تلفن ثابت به مراكز مخابراتي براي انجام امور تلفني و نيز به‌ منظور تسريع در امر اطلاع‌رساني محقق شده است، افزود: فعال سازی و استفاده از خدمات پیام کوتاه روی تلفن ثابت مشترکان، با مراجعه مشترک به سایت شرکت مخابرات ایران و دریافت رمز ورود و شناسه کاربری امکان‌پذیر است و امکان ارسال 99 پیامک در روز فراهم مي‌شود.
    حسینی گفت: چنانچه مشترکی بخواهد بیش از 100 پیامک از تلفن ثابت خود ارسال کند می‌تواند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران و استفاده از سرویس آسانک از امکان ارسال بی‌نهایت پیام کوتاه به شماره ثابت و همراه بهره ببرد.
    سرپرست اداره كل رايانه شركت مخابرات استان تهران با بیان اینکه علاقه‌مندان استفاده از خدمات الكترونيك مخابرات استان تهران مي‌توانند با در دست داشتن كارت ملي در چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابراتي و اطلاع‌رساني -ايران تله‌كام 2013– كه چهارم تا هفتم مهرماه جاري در محل دایمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود يك نام كاربري و شناسه كاربري دريافت كرده و بدون مراجعه به مركز مخابراتي از خدمات اين سرويس استفاده كنند، در مورد انواع خدمات الكترونيكي این شرکت نیز گفت: خدماتي كه استفاده از آنها به عضويت در سايت شركت مخابرات نياز ندارد و تنها با مراجعه به سايت و انتخاب گزينه خدمات اينترنتي مي‌توان به آنها دست يافت شامل خدمات به تمامی مشتركان (اعم از مالك يا استفاده كننده) و نيز متقاضيان تلفن ثابت است که اموري مثل ثبت‌نام تلفن و پيگيري آن، دريافت قبض المثني، پرداخت اينترنتي قبوض و فروش كارت‌هاي اعتباري (IN) را شامل مي‌شود.
    حسینی افزود: برای استفاده از برخی از خدمات بايد به عضويت سايت شرکت مخابرات تهران درآمد و فقط به مالكان تلفن ارایه مي‌شود که این سرویس‌ها عبارتند از بررسي امكانات تغيير تلفن، تعويض شماره، قطع و وصل تلفن، برقراري و قطع سرويس‌هاي ويژه مخابراتي، اعلام شماره تلفن به سيستم 118 و يا انصراف از آن، كشف مزاحمت تلفني، باز كردن و بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس محل نصب تلفن، دريافت ريزمكالمات، دريافت رمز 1818 و صدور قبض المثني را شامل می‌شود.
    وی درباره نحوه دريافت اين خدمات گفت: به اين منظور بايد فرم عضويت در سايت شركت مخابرات تهران را پر كرد که اشخاص حقيقي فرم ثبت‌‌نام كاربران حقيقي و اشخاص حقوقي فرم نام‌نويسي كاربران حقوقي را تكميل مي‌كنند و بهتر است قبل از شروع به تكميل فرم، اطلاعات مورد نياز را جمع‌آوري و سپس در سيستم ثبت کنند تا در مراحل تكميل فرم وقفه ايجاد نشود.
    سرپرست اداره كل رايانه شركت مخابرات استان تهران با بيان اينكه مشتركان پس از ثبت اطلاعات، تمامی شماره تلفن‌هايي را كه براي آنها مايل به استفاده از خدمات الكترونيك هستند، وارد مي‌كنند گفت: تعيين وضعيت تملك براي هر تلفن مورد درخواست (صاحب تلفن / استفاده كننده) و در صورت مستاجر بودن، تاريخ اتمام اجاره نامه نيز بايد درج شود؛ اگر مشترك حقيقي باشد، سيستم شماره كد ملي به عنوان شناسه كاربري در نظر گرفته و فقط يك رمز عبور به وی ارایه مي‌شود و چنانچه مشترك حقوقي باشد شناسه كاربري مناسب توسط مشترك انتخاب و از سوي سيستم فقط يك رمز عبور ارایه خواهد شد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :