۰

شروط فرودگاه امام (ره) برای فعالیت تاکسی های اینترنتی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵
شروط فرودگاه امام (ره) برای فعالیت تاکسی های اینترنتی
آیتی‌من - اول همین هفته بود که مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با وجود شرایطی که برای تاکسی های اینترنتی در این فرودگاه در نظر گرفته شد، آنها نسبت به همکاری با فرودگاه اقدام نکردند؛ لذا از این پس حضور این تاکسی ها در فرودگاه ممنوع بوده و تلاش می کنیم اجازه فعالیت به آنها ندهید.
هومن دمیرچی روز گذشته درباره این شروط در توییتر توضیح داد: در مورد شرایط همکاری با فرودگاه امام، بر اساس مذاکراتی که داشتیم، ۳ شرط برای تاکسی های آنلاین گذاشته شد که شامل پرداخت عوارض، تعیین محل مسافرگیری برای تاکسی های آنلاین به فاصله ی۵۰۰ متر از درب اصلی و تغییر الگوریتم مسافرگیری به سیستم نوبت دهی می شود.
وی افزود: ما شرط اول را پذیرفتیم ولی پذیرش شروط بعدی امکان پذیر نبود چرا که مسافران برای رسیدن به تاکسی آنلاین باید مسافت ۵۰۰ متری را طی می کردند که با وجود بار عملا نشدنی بود. شرط سوم هم عملا با ماهیت ما متناقض بود چرا که ما بر اساس امتیاز راننده و نزدیکی به مسافر، سفر را اختصاص می دهیم.
دمیرچی تاکید کرد: یکی از دغدغه های اصلی فرودگاه در طی مذاکره، کاهش درخواست برای تاکسی های فرودگاه بود که ما برای آن هم راه حل داشتیم. پیشنهاد دادیم تاکسی های فرودگاه به اپلیکیشن تاکسی های آنلاین اضافه شوند و تضمین دادیم درآمد آنها افزایش یابد که از سمت فرودگاه امام به دلیل نامشخص پذیرفته نشد.
براساس این گزارش، هزینه های بالای تاکسی های فرودگاهی سبب شده تا در یک سال گذشته بسیاری از مسافران ترجیح دهند از خدمات تاکسی های اینترنتی استفاده کنند. شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی هم در واکنش به این انتخاب، ترجیح داده به جای اصلاح قیمت ها و فرایندها، این تصمیم را اتخاذ کند.
کد مطلب : ۲۷۰۱۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما