۰

آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰
آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور
ارتباطات سیار - اپراتور اول تلفن همراه کشور با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگ ترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام ۲۰۱۸» خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، همراه اول در «ایران تلکام ۲۰۱۸» با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» در سالن های اختصاصی ۷، 25A و فضای باز، با رویکرد ارائه خدمات نسل های ۳ ، ۴ و ۴.۵ تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه میکند.
همراه اول، به عنوان اپراتور پیشرو در حرکت به سوی 5G در کشور، با اختصاص فضایی برای تجربه سرویس ها و بخصوص نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه، معرفی و تست فناوری 5G با همکاری آزمایشگاه شبکه های مخابراتی نرم افزارمحور دانشگاه صنعتی شریف اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفرم E2E شبکه 5G مبتنی بر رایانش ابری کرده است. کارخانه های هوشمند آتی، استفاده از فناوری های پوشیدنی نظیر حسگرهای مغزی، طراحی دروازه بان هوشمند و سرویس های V2 از جمله کاربردهای طراحی شده روی این پلتفرم است که در نمایشگاه تلکام در معرض دید عموم و متخصصین قرار می گیرد. همچنین در این نمایشگاه، سرویس جراحی از راه دور با همکاری دانشگاه تربیت مدرس ارائه میشود که در آن علاوه بر طراحی و ساخت ربات بومی، جراحی کرانیوتومیبرای خونریزی مغزی حاد به صورت از راه دور انجام خواهد شد.
معرفی باشگاه فیروزه ای، ارائه کلیه خدمات همراه اول در نمایندگی مستقر در نمایشگاه، تعویض سیم کارت به یوسیم، معرفی سامانه «همراه یار»، معرفی بسته های اشتراکی دیتا، معرفی «بسته دلخواهت را بساز»، «بسته های قیمتی دیتا و مکالمه»، مدار فیروزه ای و... از دیگر خدمات همراه اول در نمایشگاه امسال است.
اپراتور اول در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی، با خدمات و پلتفرم های هوشمند، حدود ۲۰ سرویس از قبیل سرویس سامانه صیاد بانک مرکزی، جدید ترین آواهای انتظار، سرویس رایانش ابری، سرویس های پرداخت، اپلیکیشن خدمات خودرو شخصی، بازی های مبتنی بر واقعیت افزوده، سرویس های هواداری در حوزه های ورزش، فرهنگ، هنر و خدمات متنوع دیگر را رونمایی و معرفی خواهد کرد. 
کد مطلب : ۲۷۰۱۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما