۰
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات:

همکاری مخابرات با دیگر اپراتورها افزایش یافته است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۳
همکاری مخابرات با دیگر اپراتورها افزایش یافته است
آیتی‌من - محمدرضا بیدخام در نمایشگاه تلکام افزود: شرکت مخابرات ایران یکی از قدیمی ترین برندهای ارتباطی کشور است و خوشحالیم پس از سال ها فعالیت، این برند را امسال به صورت رسمی ثبت کردیم.
وی با بیان این که برندهای برتر دنیا در مقوله های اقتصادی شعار خاص خود را دارند گفت: ما نیز برای انتخاب شعار مخابرات فراخوانی منتشر کردیم و 1300 شعار پیشنهادی به دست ما رسید.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات با بیان این که شعار استانداردهای عمومی و استاندارد خاص حوزه IT دارد گفت: با توجه به این استانداردها در چند مرحله فیلترینگ صورت گرفت و در نهای یک گروه کارشناسی خبره با توجه به فعالیت های این گروه، شعار «ارتباطی فراگیر» را تصویب کردند.
وی افزود: ارتباطی فراگیر به این معنی است که نه تنها باید پوشش ارتباطات ثابت، همراه و دیتا در تمام نقاط ایران فراهم شود که، باید در حوزه بین الملل نیز ارتباطات به خوبی برقرار باشد. همچنین فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز اپراتورها نیز مورد تاکید است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان این که در نمایشگاه امسال سه رویکرد داشته ایم گفت: در حوزه B2C طرح غزال را برای سرویس های خانگی معرفی کرده ایم و کاربران می توانند با سرعت 4 برابر، با زمان بیشتر و هزینه مناسب از این طرح استفاده کنند.
وی افزود: در حوزه B2C و B2B سرویس های تانوما (تار نوری مخابرات) را عرضه کرده ایم و از ابتدای تلکام (یازده مهرماه) تا پایان مهر این سرویس ها با شرایط بسیار خوب عرضه می شود.
بیدخام ادامه داد: در بحث B2O و ارایه سرویس به اپراتورها نیز فعال هستیم و در این  نمایشگاه مذاکرات مختلفی با شرکت های خصوصی و دولتی در این بخش داریم.
وی تاکید کرد: رویکرد شرکت مخابرات همکاری و تعامل بیشتر با اپراتورهای خصوصی است.در این راه ما با یک مدل بسیار خوب که هم به نفع مخابرات و هم به نفع اپراتورها باشد، امکانات مان را به اشتراک می گذاریم. در عمل هم آمارها نشان می دهد که همکاری ها در این حوزه افزایش یافته است. 
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به فعالیت نمایشگاهی 10 شرکت در قالب گروه مخابرات ایران گفت: از سال های قبل شرکت های همکار ما درخواست تشکیل گروه مخابرات را داشتند که در نهایت با توجه به تغییرات و توسعه برند شرکت، این اتفاق رخ داد.
بیدخام افزود: بیش از چهار سال است که در نمایشگاه تلکام حضور گروهی را تجربه می کنیم و بر این اساس شرکت هایی که با ما همکاری دارند همه در قالب یک گروه واحد در سالن شش نمایشگاه بین المللی تهران به فعالیت می پردازند.
وی گفت: این حضور گروهی با درخواست شرکت های همکار صورت گرفته و با وجود اینکه ایجاد هماهنگی های لازم میان این شرکت ها از دشواری خاصی برخوردار است در سال های گذشته این شیوه تبدیل به یک روال شده است و امسال هم همراه با 10 شرکت همکار با شعار«ارتباطی فراگیر» که شعار برند نیز هست زیر یک چتر گرد هم آمده ایم.
بیدخام افزود: به طور طبیعی یکی از اهداف مهم نمایشگاه ها تعامل بیشتر شرکت ها با یکدیگر است که این موضوع علاوه بر نزدیکی بیشتر آنها باعث می شود شرکت های همکار مخابرات بیشتر در جریان فعالیت های یکدیگر قرار گیرند. ضمن اینکه این شرکت ها از زیرساخت های ارتباطی مخابرات استفاده می کنند و با توجه به مدل تجاری تعریف شده یکی از وظایف شرکت مخابرات ایران ارائه امکانات و زیرساخت های ارتباطی لازم به این شرکت هاست.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات در پایان با تاکید بر اینکه این شرکت برای حضورهای نمایشگاهی خود استراتژی خاص خود را دارد گفت: از سوی مخابرات ایران آمادگی تحت پوشش قرار دادن شرکت های بیشتر نیز وجود دارد.

 
کد مطلب : ۲۷۰۱۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما