۰

ایسوس نخستین کارت گرافیکی RTX را به ایران آورد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۶
ایسوس نخستین کارت گرافیکی RTX را به ایران آورد

آیتی‌من - در رویدادی که در بازار کامپیوتر رضا در تهران برگزار شد، جدیدترین کارت گرافیک ایسوس با تراشه NVIDIA RTX 2080 رونمایی شد. 

کارت گرافیکی STRIX RTX 2080 یک کارت 2.7 اسلاته است که هیت سینک آن نسبت به نسل قبلی 20 درصد سطح تماس بیشتری با هوا دارد که باعث می شود تا دما به بهترین شکل ممکن دفع شود و قسمت اتصال تراشه گرافیکی به هیتسینک نیز با فناوری MaxContact ایسوس طراحی شده که ویژگی این فناوری ایجادی سطحی بسیار صاف و صیقلی است تا چسبندگی و تماس تراشه گرافیکی به هیتسینک به بهترین شکل ممکن باشد و دما بهتر دفع گردد.

نورپردازی AuraSync نیز مثل قبل در حفاظ پشتی و در اطراف فن ها وجود دارد، اما در این نسل، یک سوییچ به منظور خاموش/روشن کردن نورپردازی و یک هدر 4 پین RGB مجزا به منظور افزودن نورپردازی به خارج از کارت گرافیک در STRIX RTX 2080 وجود دارد که به سادگی با نرم افزار AURA قابل مدیریت است.

همچنین دو هدر مجزا با نام FanConnect نیز در لبه
بیرونی کارت گرافیک وجود دارد که می توانید فن های PWM کیس را به آن وصل کرده و دمای اطراف کارت گرافیک را توسط خود کارت گرافیک کنترل کنید.

ایسوس تنها برندی است که کارت گرافیک های خود را در خط تولید تمام خودکار تولید می کند. 

این خط تولید را با نام Auto–Extreme می شناسیم که با حذف خطای انسانی و بررسی پروسه تولید قطعه توسط روبات در تمام مراحل تولید، قطعه معیوب در پروسه تولید ایسوس وجود ندارد. 

قطعات با استاندارد Supper Alloy Power II که از رده بالاترین های دنیای سخت افزار شناخته می شوند، با حرارت بالا هم مشکل نداشته و به همین دلیل هیچگاه در طولانی مدت مشکلاتی در مدار تغذیه کارت گرافیک ایسوس دیده نمی شود.

به دلیل ایزوله بودن و عدم استفاده از روغن های صنعتی، پروسه تولید کارت گرافیک ایسوس برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند.

سری RTX ایسوس از هفته آینده با گارانتی رسمی در کشور در اختیار طرفداران سرسخت ROG خواهد بود.

 
کد مطلب : ۲۷۰۱۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما