۰

قوه قضاییه از هکرهای سفید دعوت به همکاری کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۵
قوه قضاییه از هکرهای سفید دعوت به همکاری کرد
حمید شهریاری معاون رییس قوه قضاییه و  رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، اضافه کرد: با توجه به ظرفیتی که به تائید این مرکز رسیده است از بستر محصولات امنیت داخلی، مانند کلاه سفید که جهت تست نفوذ و باگ های امنیتی طراحی شده است، کمک بگیرند.
معاون رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک کسب و کار حفظ امنیت اطلاعات و کاهش ریسک های امنیتی است. سامانه کلاه سفید بستری فراهم می آورد تا با حداقل هزینه، آسیب پذیری های سامانه ها، کشف و برطرف شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه تصریح کرد: سامانه کلاه سفید به نوعی طراحی شده که جوانان مستعد برای کشف باگ های امنیتی که اصطلاحاٌ به آنان هکر های سفید گفته می شود، ثبت نام کنند و در مسابقه هایی که از سوی این سامانه جهت کشف باگ پایگاه های مورد نظر صورت می گیرد، شرکت کنند و در صورت یافتن باگ، آن را اطلاع رسانی و در نهایت با همکاری داوران انتخابی از مرکز آپا دانشگاه صنعتی امیر کبیر، مهمترین باگ ها شناسایی و برگزیده می شوند و جوایزی به آنان اعطا می شود.
هکر های سفید و نیز سازمان های درخواست کننده برای بررسی امنیتی پایگاه های خود می توانند جهت ثبت نام به نشانی kolahsefid.org که برای این فعالیت دارای مجوز رسمی از مقامات ذی صلاح است، مراجعه کنند.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۰۲۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما