۰

استارت‎آپ‎های برتر الکام استارز جوایزشان را گرفتند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶
استارت‎آپ‎های برتر الکام استارز جوایزشان را گرفتند
آیتی‌من - در این مراسم اثنی عشری رییس سازمان نصر کشور گفت: یکی از تغییراتی که امسال رخ داد، این بود که ترجیح دادیم به جای اینکه کسب و کارهای برگزیده را مجبور به حضور در نمایشگاه بین المللی خاص کنیم، کمک هزینه شرکت در آن نمایشگاه را مستقیما به آن کسب و کار پرداخت کنیم تا نحوه استفاده از این کمک هزینه ، به عهده خود کسب و کار باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که با کمک و پیشنهاد صاحبان کسب و کارهای نوپا در ایران و حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، الکامپ سال های بعد نیز شاهد پیشرفت های قابل توجهی باشد.
 در ادامه مراسم، فرید خواهشی، مدیر بخش الکام پیچ به توضیح روند ارایه تیم ها در این بخش پرداخت و سپس فرآیندهای داوری انجام شده جهت انتخاب تیم های برتر را شرح داد. بعد از صحبت های خواهشی، نوبت به اهدای جوایز برترین تیم های ارایه دهنده در الکام پیچ رسید. بدین ترتیب تیم های اسمارت وای فای، کامنت ماینر و تاندوری به ترتیب موفق به دریافت جوایز ۵، ۳ و ۲ میلیونی شده و همچنین کمک هزینه ۱۰ میلیونی شرکت در نمایشگاه های بین المللی را دریافت کردند. در ادامه از تیم های کافه کادو، نظربین و زوپ و دیداب نیز تقدیر شد و همگی موفق به دریافت جایزه کمک هزینه ی ۱۰ میلیون تومانی شرکت در نمایشگاه های بین المللی شدند. 
در انتهای این مراسم تیم‎های استارت‎آپ برگزیده در نمایشگاه الکامپ، پیشنهادها، انتقادها و خواسته های خود را با هدف همفکری برای برگزاری بهتر و جذاب تر این رویداد در سال های آتی مطرح کردند و توافق شد زنجیره این جلسات برای انتقال دغدغه ها و پیشنهادات  استارت‎آپ ها با رییس سازمان ادامه پیدا کند.
نمایشگاه الکام استارز امسال در حاشیه الکامپ ۲۴ با بیش از ۴۰۰ استارت‎آپ در ۵ سالن نمایشگاه بین المللی بزرگترین گردهمایی استارت‎آپ های کشور بود.

 
کد مطلب : ۲۷۰۳۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما