۰

قابلیت های جدید EMUI 9.0 معرفی شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۷
قابلیت های جدید EMUI 9.0 معرفی شد
آیتی‌من - به این ترتیب، رابط کاربری EMUI 9.0 با رونمایی رسمی سری Huawei Mate 20 از حالت آزمایشی خارج شد تا برای طیف وسیعی از دستگاه های Huawei در دسترس قرار بگیرد و قابلیت های جدید را برای این محصولات به ارمغان آورد. جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروییدی هوواوی که با هدف ارائه تجربه ای با کیفیت توسعه یافته است، عملکرد بهبودیافته را در کنار قابلیت های جدید و رابط کاربری یکپارچه، در اختیار کاربران قرار می دهد.
EMUI 9.0 از منوی یکپارچه Settings یا همان تنظیمات بهره مند شده است. به این منظور، بهره برداری از دو راهکار در دستورکار قرار گرفته است. در ابتدا، تعداد آیتم ها در منوی تنظیمات کاهش یافته است و در ادامه، سربرگ Advanced نیز به منظور نمایش پیکربندی های پیچیده تر، اضافه شده است. EMUI 9.0 در مقایسه با نسخه قبلی، تعداد گزینه های موجود را به میزان ۱۰ درصد کاهش داده است. آیتم های مختلف نیز به نحوی جابه جا شده اند که دسته بندی بهتری را به همراه داشته باشند. علاوه بر این، با انتقال گزینه های پیشرفته به سربرگی اختصاصی، کاربرانی که استفاده ای در حد معمول از دستگاه خود دارند، شاهد منوی ساده تری خواهند بود. از سویی دیگر کاربرانی که استفاده سطح بالاتری از محصولات دارند می توانند تنظیمات دقیق تری را روی دستگاه خود اعمال کنند. 
هوواوی، طراحی و قابلیت های EMUI را استانداردسازی کرده تا اطمینان حاصل کند این سیستم عامل، پایدارترین تجربه ممکن را چه از نظر ظاهر و چه از نظر قابلیت ها، به نمایش می گذارد. قابلیت هایی که ذات مشابهی دارند (نظیر تایمر، ساعت و قطب نما) با بازطراحی روبرو شده اند تا برپایه همین زبان طراحی، منسجم ترین و کاربرپسندترین تجربه را به همراه داشته باشند. 
با اجرای سریع تر برنامه ها و همچنین ساده سازی روند پیمایش، تمامی تعاملات کاربر با EMUI 9.0، لذت بخش شده است. 
هوواوی طراحی این رابط کاربری را به نحوی انجام داده تا با ارگونومیک ترین نسخه EMUI روبرو شویم. قابلیت های جدید در رابط کاربری، مکان کلیدهای پیمایش را به نحوی بهینه سازی کرده اند که به طور چشمگیری استفاده از دستگاه را با یک دست، بهبود داده است.

 
کد مطلب : ۲۷۰۳۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين