کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی مادربورد ویژه ایسوس برای پردازنده های سری Core X اینتل

5 آبان 1397 ساعت 23:36

با معرفی نسل جدید پردازنده های اینتل (سری Core X)، ایسوس نیز با بروزرسانی مادربوردهای سری X299، امکان به کارگیری آخرین نسل پردازنده های این کمپانی را در تمامی مادربوردهای خود فراهم کرده و در کنار این بروزرسانی، مادربورد Prime X299 Deluxe II را نیز با اعمال تغییرات و بهینه سازی های لازم روی مادربورد Prime X299 Deluxe جهت پشتیبانی کامل از پردازنده های جدید و قدرتمند سری Core X اینتل معرفی کرد.


آیتی‌من - اولین نکته در طراحی این مادربورد، مدار تغذیه قدرتمند آن به منظور استفاده حداکثری از پردازنده های سری Core X اینتل (Intel® Core™ X-series) است. در این مدل، 44 مسیر برای PCIe، چهار کانال برای حافظه های DDR4 با سرعت 4266 مگاهرتز و استفاده از پردازنده های حداکثر تا 18 هسته ای اینتل در نظر گرفته شده است.

با توجه به پردازنده های رده بالا و پتانسیل اورکلاکینگ آنها، مدار تغذیه و دفع حرارت مادربورد یکی از حیاتی ترین بخش های مادربورد X299 Deluxe II است که ایسوس علاوه بر به کارگیری هیت سینک کارآمد، با استفاده از راهکار 5–Way Optimization ایسوس علاوه بر کنترل کامل بر دما، بالاترین فرکانس ها را برای استفاده در دسترس کاربر قرار می دهد.

کاربرانی که از مادربوردهای رده بالای Workstation استفاده می کنند، نیاز به ذخیره سازهای اکسترنال با سرعت بالا دارند. بنابراین در Prime X299–Deluxe II رابط Thunderbolt 3 با پهنای باند 40 گیگابیت بر ثانیه و دو رابط Thunderbolt اضافه از نوع Type– C به همراه خروجی DisplayPort 1.4 در نظر گرفته شده است. 

نسل جدید شبکه در این مادربورد از یک رابط 5G اترنت از Aquantia بهره می برد که سرعتی 5 برابر بالاتر نسبت به اترنت های گیگابیتی عرضه می کند. همچنین یک شبکه گیگابیتی اینتل مجزا نیز به منظور مصارف رایج شبکه در این مادربورد گنجانیده شده و برای تکمیل بحث ارتباطی، ایسوس از شبکه داخلی بیسیم کلاس گیگابیتی 2x2 با استاندارد 802.11ac و بلوتوث نسخه 5 به عنوان پکیج مکمل، با مادربورد به صورت آنبرد باندل شده است.

برای صدا نیز تجهیزات صوتی Crystal Sound 3 با کدک پیشرفته خروجی صوتی 120 دسیبل و نرخ 113 دسیبل برای تجهیزات ورودی و ضبط صدا در Prime X299–Deluxe II توسط ایسوس درنظر گرفته شده است.

 


کد مطلب: 270411

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270411/معرفی-مادربورد-ویژه-ایسوس-پردازنده-های-سری-core-x-اینتل

ITMen
  https://www.itmen.ir