۰

اعزام هیات تجاری و فناوری به آفریقای جنوبی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱
اعزام هیات تجاری و فناوری به آفریقای جنوبی
آیتی‌من - این برنامه که با حضور معاون علمی و فناوری طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، شامل نشست های تجاری مشترک با شرکت های متناظر در آفریقای جنوبی و شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری می‎شود. 

معاون علمی و فناوری به دعوت وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی برای شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و مذاکرات دوجانبه به این کشور سفر خواهد کرد و هم زمان، فرصت شرکت در نشست مذکور و مذاکره با شرکت های متناظر آفریقایی در قالب نشست تجاری و فناوری برای شرکت‎های دانش بنیان ایرانی فراهم شده است. 

هر شرکت باید حداقل دو شرکت متناظر در آفریقای جنوبی برای برگزاری نشست B2B به کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تا تاریخ یکم آذر اعلام کند. کریدور، برای انجام   هماهنگی‎های سفر به شرکت‎هایی که در مهلت مقرر ثبت نام خود را نهایی می‎کنند متعهد است و متعاقبا تعهدی در خصوص ثبت نام متاخرین ندارد.

بر اساس اعلام این فراخوان، وزارت علوم و فناوری آفریقای جنوبی، بنیاد تحقیقات ملی آفریقای جنوبی و آکادمی علوم آفریقای جنوبی برگزارکنندگان این برنامه هستند و همایش امسال تلاش دارد تا مانند رویدادهای قبلی، به عنوان یک پلتفرم بزرگ، باز و عمومی برای مباحثات علمی جهت ارتباط آن با جامعه ایفا نقش کرده و آن را به رویدادی بعنوان "علم باز" تبدیل کند.

 
کد مطلب : ۲۷۰۴۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما