۰

باریک ترین نوت بوک گیمینگ با قیمت 32 میلیون تومان

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
باریک ترین نوت بوک گیمینگ با قیمت 32 میلیون تومان

آیتی‌من - این دستگاه که باریک ترین نوت بوک گیمینگ جهان است، فقط 17.8 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن تنها 2 کیلو و 240 گرم است.

بدنه این دستگاه ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم، منیزیوم و پلاستیک است که با لبه هایی به رنگ برنز تکمیل شده است. قاب پشتی هم از فلز برس خورده ساخته شده که لوگوی لپ تاپ های Rog روی آن قرار دارد.

بهره مندی از پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7–7700HQ، کارت گرافیکی GeForce GTX 1080 با طراحی Max–Q و رم ۲۴ گیگابایتی از ویژگی های سخت افزاری این دستگاه است.

همچنین این دستگاه به یک ترابایت حافظه SSD مجهز شده است. صفحه نمایش این نوت بوک هم 15.6 اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ است. پشتیبانی از G–SYNC انویدیا هم موجب شده است که این دستگاه گزینه مناسبی برای دوستداران بازی به شمار رود. 

حافظه این دستگاه هم از نوع SSD و با ظرفیت یک ترابایت است. در مورد صفحه کلید هم باید بگوییم که ایسوس صفحه کلید این لپ تاپ را به قسمت جلویی آن آورده است که این کار به سیستم خنک کننده لپ تاپ کمک کرده است و بیش از پیش این لپ تاپ ها را به سیستم های دسکتاپ شبیه می کند. 

صفحه کلید این لپ تاپ به جای نور پس زمینه برای هر کلید به صورت منطقه ای این کار را انجام می دهد، ایسوس همچنین برای زیبایی بیشتر در این حالت افکت های مختلفی در نظر گرفته است.

این نوت بوک 2.24 کیلوگرمی با قیمتی در حدود 32 میلیون و 500 هزار تومان در بازار ایران موجود است که البته به دلیل قیمت گران آن، فروش چندانی در بازار ندارد.

 
کد مطلب : ۲۷۰۵۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما