۰

سهام مادیران 5 آذر در فرابورس عرضه می شود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۵
سهام مادیران 5 آذر در فرابورس عرضه می شود
آیتی‌من - شرکت مادیران روز اول خردادماه امسال با سرمایه ۱۲۰ میلیارد تومان به عنوان یکصد و هفتاد و هفتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد «مادیرا» ثبت شد و بر اساس اطلاعیه دیروز فرابورس، سهام این شرکت از پنج آذرماه عرضه اولیه خواهد شد. تعداد سهام قابل عرضه این شرکت در عرضه اولیه 120 میلیون سهم و حداکثر سهام قابل خرید توسط هر فرد حقیقی و حقوقی دو هزار سهم اعلام شده است.

فروش این سهام به صورت ثبت سفارش اعلام شده که دامنه قیمت سهام در ثبت سفارش بین 3320 تا 3650 ریال خواهد بود. قیمت اسمی هر سهم این شرکت نیز یک هزار ریال است.

موضوع فعالیت اصلی مادیران شامل ارائه سرویس خدمات پس از فروش و تعمیرات انجام کلیه امور در رابطه با واردات، ساخت، تولید و فروش انواع ماشین های اداری، الکترونیکی، کامپیوتری، تجهیزات جانبی آن و سیستم های شبکه و تجهیزات، انتقال و رویت داده ها، واردات و صادرات، ساخت، تولید، فروش لوازم خانگی، لوازم خانگی کوچک، گوشی همراه، تبلت، ساعت هوشمند، نرم افزارهای مربوطه و بازاریابی و فروش انواع کالاهای فوق، فروش آنلاین و واردات، تولید، فروش و توزیع تلویزیون، تلویزیون تعاملی در صورت ضرورت قانونی، انجام موضوعات فعالیت پس از اخذ مجوزهای لازم، واردات و انجام امور بازرگانی اقلام و قطعات در چارچوب موضوع فوق و ارائه سرویس خدمات پس از فروش و تعمیرات است.

 
کد مطلب : ۲۷۰۵۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين