۰

آرسن ونگر: روبات ها به زودی مربی فوتبال می شوند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲
آرسن ونگر: روبات ها به زودی مربی فوتبال می شوند
آیتی‌من - ونگر در سال های اخیر خودش زخم خورده شبکه های اجتماعی است و از طریق این رسانه ها مورد انتقاد شدید واقع شده و معتقد است که به زودی روبات ها جای مربیان فوتبال را خواهند گرفت و حتی مردم از طریق شبکه های اجتماعی تعویض های بین دو نیمه را انجام خواهند داد. 

وی در مورد این انتقادها گفت: من مشکلی با انتقادها ندارم، زیرا بخشی از فعالیت مربیگری است اما میان انتقاد و بی احترامی تفاوت بزرگی است. با این حال شبکه های اجتماعی شرایطی را برای افراد فراهم آورده که بتوانند بی احترامی کنند و نظرات شان را بدترین شکل ممکن منتقل کنند. من در طول فصل بارها با بی احترامی از سوی افرادی مواجه شدم که هرگز این موضوع را فراموش نخواهم کرد و بسیار آزرده شدم، زیرا چنین رفتارهایی به وجهه آرسنال در دنیا لطمه بزرگی خواهد زد.

وی که به نظر می رسد بعد از دو دهه جدایی اش از مربیگری در لیگ برتر جزیره از آرسنال دوباره کارش را از سال آینده میلادی شروع کند، معتقد است که این اتفاق روزی خواهد افتاد، اما خودش به روش های فعلی پایبند مانده است و هرگز زیر بار چنین تصمیماتی نخواهد رفت. 

وی پیش بینی می کند که تا ۲۰ سال آینده روبات ها جای مربیان روی نیمکت ر اخواهند گرفت. اما خودش هرگز حاضر نیست جای خود را به این دست ساخته های آهنی بدهد زیرا همیشه از ذهنش برای تجزیه و تحلیل مسایل  استفاده می کند. 

وی گفت: البته به شخصه چنین چیزی را نخواهم پذیرفت، چون یک مربی و انسان کلاسیک هستم. اما در مسیر رسیدن به چنین چیزی قرار داریم.

وی در مورد آثار مخرب شبکه های اجتماعی گفت: اگر قدرت شبکه های اجتماعی را تصور کنید، چیزی که به نظر بدتر می رسد، نظر اکثریت نیست بلکه این اقلیت افراطی هستند که قدرتی دیکتاتور گونه دارند. چنین چیزی برایم قابل قبول نیست و به شیوه ای دیگر رشد یافته ام. می توانید تصور کنید که 20 سال دیگر، یک روبات روی نیمکت مربیگری بنشیند.

 
مرجع : The Independent
کد مطلب : ۲۷۰۵۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما