۰

معرفی کیس جدید کولر مستر

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳
معرفی کیس جدید کولر مستر
آیتی‌من - در این کیس، فن های بخش جلو و عقب که در بیشتر کیس ها رایج هستند، حذف شده اند و کولر مستر ساختار جریان هوای عمودی را برای دفع حرارت در این مدل ها به کار گرفته است. 

در این شیوه با استفاده از جریان همرفتی گرما، هوای گرم با تقویت جریان ترمودینامیکی از پایین به سمت بالای کیس هدایت می شود. 

از نکات مهم در طراحی MasterCase SL600M ، می توان به کاهش حداکثری صدا برای استفاده در محیط های ساکت اشاره کرد. در این طراحی، در قسمت بالای کیس که محل خروج هوای گرم است از یک شبکه نامتقارن استفاده شده تا ضمن تسهیل حرکت هوای گرم به سمت خارج، با ایجاد شکستگی در موج های صوتی میزان نویز محیط را به حداقل برساند. علاوه بر این در محل تمام اتصالات، لاستیک های نرم به کار رفته اند تا از لرزش احتمالی اجزا جلوگیری شود. 

بدنه این کیس مجهز به پنل های آلومینیومی با پوشش سندبلاست شده، هستند و دو فن 200 میلی متری در انتهای کیس جریان هوای قابل توجهی را به سمت بالا می دمند. استفاده از فن های بزرگ با قدرت دمندگی بالا باعث شده تا بتواند جریان هوای مناسبی را با دور فن پایین ایجاد کرد که این موضوع به کاهش میزان نویز کمک می کند. ضمن اینکه سرعت فن ها نیز از طریق پنل درگاه ها قابل کنترل است. بخش فوقانی بدنه را می توان در دو حالت باز و بسته قرار دارد یا آن را بطورکلی حذف کرد. پنل سمت چپ بدنه نیز به شیشه های حرارت دیده مجهز شده است تا نمای جذابی از اجزای درونی کیس ایجاد کند. 

در ساختار انعطاف پذیر بدنه کیس می توان براکت های پشتی برای نصب کارت گرافیک را در دو حالت افقی و عمودی قرار داد که این قابلیت هنگام پیکربندی کارت های گرافیک در حالت های چندگانه موثر خواهد بود. همچنین براکت های چندمنظوره داخلی نیز امکان استفاده برای نصب درایوهای SSD، هارد درایو، واترپمپ و اجزای دیگر را فراهم می کنند. 

از دیگر ویژگی های این کیس می توان به طراحی پنل مخصوص درگاه ها در جلوی کیس اشاره کرد که به حسگرهای مجاورتی مجهز شده است و با تشخیص حرکت در نزدیکی درگاه ها، محل پورت های USB به طور خودکار نورانی می شوند. 

 
کد مطلب : ۲۷۰۶۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما